|
היום בתאריך 26.10.2003 הטלפון מצלצל ,אני עונה:
"שלום ,מדבר ליאור מבנק מרכנתיל אתה ביקשת לפנות אליך רק במייל ולא לשלוח קבצים בפורמטים של מיקרוסופט, לכן אני מתקשר אליך. רציתי להודיע שצוות הפיתוח מתכוון להתאים את האתר לדפדפנים שהם לא אינטרנט אקספלורר ובינתיים אתה יכול להשתמש בשירותים אחרים כדי לבדוק את מצב החשבון שלך, פקס ממוחשב, מענה מקוון או טלבנק שירות אישי"
אגב, מדובר בשירותים הכרוכים בתשלום אלא אם הסניף מחליט אחרת. שאלתי את ליאור "מתי צוות הפיתוח שלכם מתכוון להתאים את האתר של הבנק לכל הדפדפנים?" אבל הוא אומר שהוא לא יכול לנקוב בתאריך מסויים.
[אנונימי] במסגרת ה"קו פתוח" עם הלקוחות של בנק דיסקונט, משבוע שעבר, דיברתי עם נציג הבנק מאגף השיווק, שגילה דווקא עניין בנושא אי-תאימות אתר הבנק לדפדפנים אחרים, מלבד אינטרנט אקספלורר. ניתן לפנות אליו, עם פרטים טכניים ופתרונות אפשריים ל- daniel.klingerATdiscountbank.co.il.
קישורים
ווטסאפ, nonIE.html: סיפורי לקוח*
הערה: נערך על ידי דיטיגס | |
|
בנק מרכנתיל-דיסקונט: נתאים את האתר לעבודה בדפדפנים סטנדרטיים | כניסה / יצירת מנוי חדש | 3 תגובות |
| ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן |
|
|