ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin

quick_linkחברת המחקר פורסטר: מיקרוסופט תזדעזע לגלות מה הלקוחות שלה מריצים על לינוקס

published at 13/03/2003 - 00:17 · ‏פורסם dittigas · ‏tags חדשות · שלח לחברידידותי למדפסת
חדשות לדברי חברת המחקר Forrester Resarach מניסיונן של חברות כמו FedEX, Merrill Lynch ו-Morgan Stanely שהקדימו לאמץ את לינוקס, לינוקס על שרתי אינטל מרובי מעבדים יכולה להתמודד עם העומסים הטיפוסיים ליישומים בשימוש בחברות אלו. הסקר המעודכן של חברת פורסטר מעיד על התגברותה של המגמה לאימוצה של לינוקס בקרב ארגונים גדולים. שלוש הגורמים העיקריים לנטייה לעבור ללינוקס הם "אמינות של יוניקס במחיר של אינטל", "זמינות של פתרונות טכנולוגיים למעבר" ו-"תמיכה מסחרית מחברות ענק". המחקר נערך בקרב כמאה חברות בצפון אמריקה.

רק כחמישים אחוזים מהחברות שהשתתפו בסקר התקינו לינוקס או נמצאים בשלבים שונים של בחינתה. יחד עם זאת ההתלהבות גבוהה. 72% ירחיבו את ההשקעה שלהם בלינוקס. היקף השימוש בלינוקס בארגונים אלו וסוג היישומים בהם לינוקס תומכת "עשוי לזעזע את מיקרוסופט" לדברי החוקרים.

80% אחוזים מהמשתתפים התקינו לינוקס על אינטל וכל השאר התקינו לינוקס על מחשבים מרכזיים של חברת י.ב.מ, או מחשבי SPARC של חברת סאן. בניגוד לדיווחים שונים, קצב ההחלפה של שרתי Windows גבוה מאשר סולאריס למשל.

בין הסיבות העיקריות להמנעות מהתקנה נרחבת יותר של לינוקס עדיין נמנים עניין התמיכה והבשלות של לינוקס, כמו גם העדר יישומים, הסתעפויות של גרסאות והעדר סטנדרטים.

החברה מזהירה מפני התקנה בלתי מבוקרת של לינוקס וממליצה למנהלי מרכזי המיחשוב לאמץ שיטות עבודה וסטנדרטים מעולם המחשבים המרכזיים. על ידי אימוץ של מה שהיא מכנה OrganicIT ארגונים אלו יהנו משיפור ההחזר על ההשקעה בחומרה אודות לניצול גבוה יותר שלה, שיפור עלויות הכשרת כוח האדם לניהול ודרגה גבוהה יותר של תגובתיות של הארגון לשינויים עסקיים על בסיס מאגר משותף של שרתים, אמצעי אחסון וגישה לרשת.
 

קישורים רלוונטיים

חברת המחקר פורסטר: מיקרוסופט תזדעזע לגלות מה הלקוחות שלה מריצים על לינוקס | כניסה / יצירת מנוי חדש | 0 תגובות
סף חסימה
  
ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן