ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin

quick_linkהאתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך!

published at 04/11/2003 - 23:41 · ‏פורסם דוביקס · ‏tags קוד פתוח בעסקים · שלח לחברידידותי למדפסת
קוד פתוח בעסקים לאחרונה ניכרת פעילות הולכת וגוברת מצד הקהילה בכל מה שנוגע להבעת מחאה כלפי אתרים שאינם תקניים ואינם מאפשרים גישה בדפדפנים חופשיים. התשובה המתקבלת לרוב היא, שבוני האתר לא היו מודעים לנושא ועקב עלויות כספיות לא תתאפשר התאמת האתר לתקנים בזמן הקרוב. אולם תשובה חוצפנית ומזלזלת כמו זו שנשלחה בדוא"ל מאת מנהל האתר של אורנג', המעיד על עצמו כמשתמש לינוקס וחובב קוד פתוח, לא ראיתי מזמן. להלן תרגום הדברים כפי שהובאו ברשימת התפוצה linux-il:

מר פיש היקר,

הייתי רוצה לסכם את הדיון בהודעה זו. למרות שאני משתמש לינוקס וחובב של כל מה שקשור לקוד פתוח, עדיין איני מסכים שכל האתרים צריכים לתמוך בכל הדפדפנים. אתר אורנג' נבנה על מנת להתבלט, להיות לא שגרתי ו"נקי", ועם זאת להתאים עצמו לקו הפירסומי הייחודי שלנו. בחרנו במודע לכתוב אותו בצורה זו ואין לנו שום חרטה על כך.

עם כל זאת, הערותיך לגבי תאימות ילקחו בחשבון.


האמנם? האם הקו הפירסומי של אורנג' הוא שרות לקוחות גרוע שמבטל במחי יד את צרכיהם של אחוז (ואפילו קטן) מבין לקוחותיו? האם האתר של אורנג' בריטניה, שלפי ניסיון שעשיתי עובד יפה מאוד במוזילה אינו מתאים עצמו לקו הפירסומי של אורנג' בעולם? האם האתר של אורנג' הבינלאומית אינו עומד בקריטריונים אלה ועם זאת נגיש לכל הדפדפנים? או שמא תכנון גרוע, זלזול בלקוחות וארוגנטיות מנחים את בוני האתר של אורנג'?

כל לקוחות אורנג' מוזמנים להביע את מחאתם (באדיבות) לכתובת webmaster@orange.co.il


מקור: רשימת התפוצה linux-il, http://www.orange.co.il/catalog/ is unviewable in Mozilla

קישורים

ווטסאפ, בנק מרכנתיל-דיסקונט: נתאים את האתר לעבודה בדפדפנים סטנדרטיים
ווטסאפ, האוניברסיטה פתוחה, הראש סגור
ווטסאפ, השאילתה השבועית: פיתוח אתרים עפ"י סטנדרטים
ווטסאפ, עצומה: קריאה למשרד החינוך להקפיד על סטנדרטים פתוחים
 

קישורים רלוונטיים

האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! | כניסה / יצירת מנוי חדש | 34 תגובות
סף חסימה
  
ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן
עבודה לפי התקן: זה מה שאני שלחתי להם (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 04/11/2003 - 23:52
לכבוד חברת אורנג'

למזלכם אני לא לקוח שלכם. הידיעה הזו שהתפרסמה לאחרונה באתר ווטסאפ מלמדת יותר מכל עד כמה החברה שלכם מנותקת מהמציאות הטכנולוגית וגרוע מכך השינויים במשק הישראלי בכל מה שקשור לעבודה על פי התקן.

חבל שמה שטוב עבור ממשלת ישראל לא טוב מספיק עבור אורנג' ומה שנחשב בעולם סימן לקידמה ואחריות אזרחית נחשב לתקלה אסתטית על ידי צוות הפיתוח שלכם.

אני אמנם לא מתכוון לעבור לאורנג' בקרוב, אבל אם כן אצטרך בעתיד אני בטוח שההחלטה התמוהה והלא מקצועית שלכם תעזור לי להחליט לאן לקחת את עסקי.

בכבוד רב,
אורי

[ השב לזאת ]

Re: עבודה לפי התקן: זה מה שאני שלחתי להם(ניקוד: 1)
ע"י דוביקס ב 04/11/2003 - 23:55
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אפרופו "מנותקת מהמציאות הטכנולוגית":

http://plasma-gate.weizmann.ac.il/Linux/maillists/03/11/msg00121.html

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י אלפרדו ב 05/11/2003 - 00:06

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
אני לא בטוח שהבחור שענה בצורה כזאת מייצג את העמדה הרשמית של אורנג' ואולי כדי להפנות את תשומת ליבם של בכירי אורנג' לתגובות לא אחראיות של עובדי החברה שלהם
כמו דובר פרטנר או מישהו מהנהלה שם
אבי

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 00:40
לפי בדיקה שעשיתי עם W3C אף אחת מאתרי הרשתות הסלולריות אינו תומך במוזילה ואינו עומד בתקן!
לא פלאפון
לא סלקום
לא פרטנר(אורנג')
ולא אמיגו(מירס)
חייבים לשים לזה קץ!!

[ השב לזאת ]

למזלי אני יכול להגיד שאתה טועה(ניקוד: 1)
ע"י AP ב 05/11/2003 - 13:53
(מידע על משתמש | שלח הודעה)
הרגע נכנסתי לאתר סלקום (אני לקוח שלהם, יש אצלנו במשפחה 6 מכשירים מהם) ולמזלי אני יכול להגיד שהאתר תומך ב100% במוזילה.
הגירסא שאני משתמש היא Mozilla Firebird 0.7.
ככה שלמזלי הבדיקה שעשית אינה נכונה :)

[ השב לזאת ]

לא חוכמה לבדוק עם בודק התקינות של W3C(ניקוד: 1)
ע"י herouth ב 05/11/2003 - 14:35
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://herouth.port5.com/
עם כל הכבוד, בודק התקינות פולט כשגוי גם דברים שנחשבים מקובלים, כמו דפים בלי הצהרת DTD, תגים לא סגורים, או טבלאות בלי TBODY. אז נכון, מבחינת הטוהר והאידיאלים, כל האתרים בעולם צריכים להיות ב-XHTML תקני ללא רבב. בתכל'ס, ברגע שהאתרים מספיק תקינים כך שיעבדו בדפדפנים הקיימים, שהם קצת יותר גמישים בענייני תגים חסרים או לא סגורים, אפשר לתת לזה "לעבור" בשקט.

[ השב לזאת ]

תיקון קטנטן לידיעה (ניקוד: 1)
ע"י zag_zag ב 05/11/2003 - 00:53

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
הכתובת של אתר אורנג' בריטניה מובילה ל-http://whatsup.org.il/http

http://web.orange.co.uk/

[ השב לזאת ]

Re: תיקון קטנטן לידיעה (ניקוד: 1)
ע"י yehuda (yehuda@whatsup.org.il)
ב 05/11/2003 - 01:12
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://whatsup.org.il
תודה רבה ...

תוקן

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י nizar ב 05/11/2003 - 03:43

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.srcget.com
שלחתי להם מייל ...
התגובה שלהם שהתפרסמה מאוד מוזרה ולא הגיונית .

[ השב לזאת ]

גם ynet לא תומכים(ניקוד: 1)
ע"י milo ב 05/11/2003 - 06:49
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.miloberi.com
למעשה האתר שלהם זה משהו ממש מוזר
ואני אישית עושה משהו בנידון
לגבי קהילה מסויימת בYNET
אבל על כך פרטים בעתיד...

[ השב לזאת ]

אני לא מבין מה הבעיה (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 08:47
כל אתר ישראלי שני לא עובד במוזילה וכל אתר ישראלי חמישי לא עובד בקונקי, במיוחד אתרים של חברות גדולות וגם קטנות, אז אני לא מבין מה זה כל כך מפליא אתכם, דוגמא?
www.netsal.co.il
www.hebnuker.org.il
www.mapa.co.il
במיוחד העובדה שכמעט כל אתר שעובד עם מערכות מתקדמות (ASP וכיוצ"ב) יש אצלו המון בעיות קידוד שלא נדבר על העובדה שעד עכשיו כשאני קורא את האי מייל שלי בוואלה אני מקבל עברית הפוכה בתפריטים, אם אני מחליף את הקידוד אני מקבל עברית הפוכה בכותרות של ההודעות ששולחים לי.

[ השב לזאת ]

Re: אני לא מבין מה הבעיה(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 10:46
מה הקשר ASP?
זאת טכנולוגית server side ואילו פה ברור שהבעיה היא ב-client side.
אתה יכול לכתוב HTML לא תקני עם ASP בדיוק כמו ב-PHP ולהיפך. אלו טכנולוגיות שבונות את ה-HTML הסופי. התוכן נקבע על ידי המתכנת ולא שירות.

[ השב לזאת ]

אני לקוח אורנג' עיסקי (ניקוד: 1)
ע"י vprise (shai at vprise.com)
ב 05/11/2003 - 14:24
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.vprise.com/
והחברה שלנו משתמשת בלינוקס! אותי אישית זה מאד מרגיז והדבר הבא שאני עומד לעשות זה לשלוח אימייל אליהם!

[ השב לזאת ]

This is what I sent (posted from a computer without hebrew)(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 19:08
Hi,
as a business customer of yours it troubles me that your website does
not work on modern web browsers such as Mozilla. Since we use
Unix/Linux in our company its impossible for us to view your web
site and I see it both as a personal insult (to Linux/Unix & Mac users)
and as backwards thinking. This type of web design might have been
justified 3-4 years ago when Netscape 4.x was the only real IE
alternative
but today when the other browsers match and surpass the functionality
of IE its important to maintain the web free (as in "free speech").

Recently I read a survey in which Orange came out on top in every
aspect except for customer service. Guess what... Having a decent
web site that supports ALL your customers counts as customer service.

BTW I am not asking that every page will look pixel perfect under
every browser available, just that the pages will be verifyable and
coded to the W3C standards.


They actually responded (rather fast) and while its mostly PR dribble its more than you get from most companies which I guess is a good thing in general:


Dear Mr. Almog,

Thank you for your e-mail.

I was sorry to learn that, you have experienced some difficulties while trying to use our web site, because you are using other browsers than "Internet explorer" browser.

I would like to mention, that as an advanced communication company, we are interested in providing full information and services on our web site to our subscribers and online users.
Therefore, we are investing great efforts to improve our web site services and increase its availability of our web site, with intention to a continuance improvement of our service.

However, I would like to explain that our web site supports only the "Internet explorer" browser since it is the most popular browser among world wide Internet users.

I would like to add that, for any information, you can also contact us by e-mail to the address: webmaster@orange.co.il ,or customer service center at *054 (free of charge from your orange handset) or 03-9054054 from any other phone.

I can assure you that your comment had been forwarded to the development team's attention.

I hope that you will continue to enjoy our advanced services.

Regards,

Dganit Bartov
Customer Relations
www.orange.co.il

[ השב לזאת ]

Re: This is what I sent (posted from a computer without hebrew)(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 16/03/2004 - 20:58
I sent them a similar email a few months ago, and got the *exact* same reply.

[ השב לזאת ]

אל תצפו מ"פרטנר" לשום דבר אחר (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 14:30
החברה הזו היא הגרועה ביותר מבחינת יחסים עם לקוחות שאי-פעם פגשתי. החברה שבה אני עובדת לקוחה שלהם בתחום אספקת שירותים. הם מתייחסים בצורה הזו לכולם: ראש קשה, לא חושבים אפילו לשנות החלטות שהתקבלו אצלם, ומצפים מכולם להתגמש לפי ההחלטות (הגרועות!) שלהם ולא להיפך.

עוד דוגמא להתייחסות שלהם ללקוחות שמעתי מידידי העיוור. הוא עבר לסלקום, בגלל שהוא לא יכול לדעת באורנג' מתי יש לו הודעה בתיבה הקולית. למה? בגלל שבטלפונים של אורנג', הדרך לדעת על הודעה חדשה בתיבה הקולית היא באמצעות SMS שנשלח אליך, והדרך היחידה לדעת שנשלח אליך SMS, אם לא היית ליד הטלפון כשהוא הגיע, היא הציור הקטן של מעטפה במכשיר. כמובן שעיוור לא יכול לראות את הציור הקטן, והוא חייב להתקשר שוב ושוב לתא הקולי של עצמו - במחיר מפולפל - כדי לדעת אם יש או אין הודעות.

מסתבר שלסלקום יש איזשהו פתרון לעניין (אולי משהו דומה לבזק - שינוי בצליל החיוג - לא יודעת כי אין לי סלקום). אבל כשהוא פנה לפרטנר, הם כמובן הציעו לו שישאל אנשים אם יש או אין לו ציור של מעטפה בראש המסך. ממש רעיון מזהיר. לשקול לשנות את המערכת שלהם שתתמוך בעיוורים? חס וחלילה. "ככה זה".

בקיצור, מי שמצפה שפרטנר תתייחס ללקוחות כאל משהו מעבר לטמבלים עם כרטיס אשראי, הוזה.

[ השב לזאת ]

Re: אל תצפו מ"פרטנר" לשום דבר אחר(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 15:08
א. אני חושב שהדוגמה הזו מזעזעת בחוסר הרגישות שלה וטובה מספיק כדי לדרוש תשומת לב, לפחות של ארגון הגנת הצרכן והאגודה למען העיוור
ב. ההתעלמות של מגזר "שולי" של משתמשים בין עם עקב מגבלות פיזיות או אחרות הוא מדיניות שמוכתבת על ידי שיקולים כלכליים. רק שחברה שמקבלת זיכיון לעשות כסף צריכה להיות כפופה לתנאים שמבטיחים שמלבד הפריבילגיה היא תספק גם שירות אמיתי ללקוח

בקיצור, אני מתכוון להעביר את התוכן של הידיעה שלך גם למשרד התקשורת ואני מציע גם לאחרים לעשות כנ"ל.

[ השב לזאת ]

היה יכול להחליף טלפון(ניקוד: 1)
ע"י bombadil ב 05/11/2003 - 18:36
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
לחברה שלי יש סמסונג שמצלצל צליל מיוחד כל דקה בערך כל זמן שיש הודעת SMS חדשה.

[ השב לזאת ]

זה לא לגמרי עוזר, ופרטנר לא הציעו לו את האופציה הזו(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 06/11/2003 - 09:23
גם לי יש סמסונג כזה. לדעתי החלו בהפצתם רק השנה. פרטנר לא אמרו לו שיש מכשירים שמצפצפים כל דקה אם יש SMS. בכל מקרה, זה לא היה עוזר לו, כי איך הוא היה קורא את ה-SMS ויודע שהמדובר ב-SMS בעניין התא הקולי ולא ב-SMS פרסומי או סתם טעות?

[ השב לזאת ]

מישהו מכם קרא את חליפת המכתבים המקורית? (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 16:28
גם אני משתמש באופן בלבדי בלינוקס, ומתעצבן כל פעם מחדש מאתרים שמתרסקים כל פעם שלא פונים אליהם בגרסב\ה האחרונה של אקספלורר.
מחומם מהטקסט של הידיעה פה, פניתי לקרוא את חליפת המכתבים של שלומי פיש ואייל מאורנג'. מה אני אגיד לכם - אם אני הייתי הוובמסטר של אורנג' , הייתי עונה בצורה הרבה יותר חריפה!
שלומי בהחלט צודק בטענתו שעל אורנג' לתמוך גם בגולשי מוזילה, קונקי ואחרים. מצד שני - דבריו מנוסחים באופן כה מתנשא, שהם ייצרו אנטגוניזם כלפיו אפילו אצל לינוס...

אין ספק שאורנג' מזלזלים בלקוחותיהם מחוסרי המייקרוסופט, אבל במקום ליצור אצלם סימפטיה, בא מר פיש ומתיימר ללמד את הוובמסטר שלהם "כיצד לכתוב אתר מוצלח".

ציטוט לדוגמה:

A good web-site is either simple and clean, or includes
standard-compliant, portable embelishments. (which are usually not
necessary).
Usability, low bandwidth, etc. is much more important than "amazingness"
and I bet it's not very usable in MSIE either.




זוהי פרשנות מאד צרה למונח "אתר אינטרנט טוב", והויכוח הזה מזכיר וויכוח לגבי איזה דיסטרו של לינוקס יותר טובה...

בקיצור - הבה נמשיך כולנו לשלוח מיילים לאתרים על מנת שיראו את האור של הפינגווין, הלטאה ואפילו לינקס; אבל בואו נעשה את זה בנימוס ותוך הפגנת כבוד למפתחים בצד השני, כדי שאולי נקבל גם רצון טוב מצדם.

[ השב לזאת ]

Re: מישהו מכם קרא את חליפת המכתבים המקורית?(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 19:43
קודם כל הכבוד! מלבד התגובה שלי אני סופר כאן מספר פניות לא רע, אבל לא פחות משעשע לקרא את התגובה הסטנדרטית משוכפלת בעברית ובאנגלית. עושה רושם שאנחנו שהתחלנו לא רע.

לגבי התגובה של שלומי, אני נוטה להסכים אתך. עצם העובדה שהדיון מתנהל באנגלית, מסיבות שונות היא כבר בעיה בכל מה שקשור להתגייסות של הקהילה שאמורה לדבר נו מה לעשות ... עברית. התחושה שלי היא שהתנסחות באנגלית יוצרת מלכתחילה תחושה של ריחוק מקצועי וחוסר רלבנטיות בהקשר של דיון עם קהילת המשתמשים וספקי השירותים. אני קורא בהזדמנות זו למקור או לאחרים שלוקחים יוזמות מהסוג הזה לנהל אותן בעברית באחד מהפורומים הרבים של הקהילה. ממילא כל העניין הוא התמיכה בעברית ובתקני w3c בסופו של דבר.

אני השבתי לסיון והסברתי עד כמה שיכולתי את היתרון המסחרי שיש לקוד הפתוח לפחות בהיבט של בניית תדמית. לינוקס היא cool. היא בעניין של חופש בחירה. חופש עד כמה שאני זוכר היה אחד המוטיבים החזקים במסע השיווק שלהם ועדיין הינו. הפנתי אותה גם למאמר המצויין של גלעד בעניין דומה: http://whatsup.org.il/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1983

לדעתי החברות הללו מפספסות הזדמנות למשוך קהל צעיר ומתוחכם. בהשוואה ליבמ ונובל לאחרונה, שהפכו להיות לגמרי קוליות, אורנג', בריאות כללית והבנק הלאומי מצטיירים יותר כסניפים של ההסתדרות: מוניליטיות ולא רלבנטיות.

אורי

[ השב לזאת ]

Re: מישהו מכם קרא את חליפת המכתבים המקורית?(ניקוד: 1)
ע"י shlomif ב 05/11/2003 - 22:16
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://t2.technion.ac.il/~shlomif/
שלום, רק כדי להגן על עצמי.

האמייל הראשון שלי (שאם איני טועה מופיע בחלופה המצורפת) פשוט דיווח (בנימוס) שלא הצלחתי להעלות את קטלוג המכשירים במוזילה. ה-E-mail שקיבלתי בחזרה אמר שהאתר נתמך רק על-ידי אקספלורר 5.5 ומעלה. אז שאלתי (עדיין בנימוס) מתי הם מתכוונים לדאוג שהאתר יתמך במוזילה. ואז קיבלתי את אותו מכתב מתנשא שבו הוא טען שיש להם אתר "מדהים" וש"עולה להם הרבה כסף לתמוך" ועוד כל מיני עובדות או דעות שפשוט לא יכולתי להשלים איתן.

אילו האימייל הזה היה אומר בנימוס שאין זו עדיפות גבוהה שלהם לתמוך במוזילה, אז גם אני הייתי עונה בנימוס. אבל ההתנשאות הזאת קראה לתגובה, שייתכן שהייתה יותר מידי מתנשאת בעצמה או תוקפנית. אני מודה ש"הוא התחיל" זה תרוץ גרוע מאוד לגסות-רוח, אבל זה מה יש ולא היו לי כוונות רעות במכתב. בסך הכל רציתי להעמיד אותו על טעותו.

כוונתי בפרסום חלופת המכתבים לא הייתה להעמיד את מי שהתכתבתי איתו באור רע. מה שרציתי הוא שאנשים יתרשמו מהדעות שכתבתי, יביעו הסכמה או התנגדות, ושלקוחות סלקום יביעו את מחאתם על אי-תאימות האתר. אני אישית לא מצאתי את תגובתו רעה כל-כך.

[ השב לזאת ]

הצעה בונה(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 06/11/2003 - 15:00
בלי להכנס לוויכוח האם המכתב של שלומי היה מנוסח טוב או לא (אני חושב שכן), אני יכול להבין שאנשים שונים חושבים אחרת, ולדעתך הניסוח (או הטקטיקה) היתה שגויה - זו זכותך המלאה. אבל כיוון שאתה שותף לדרך (כלומר, אתה מסכים עם שלומי במהות), אולי תעשה מעשה, ותשלח גם אתה מייל לאורנג' בצורה שנראית לך נכונה? זה לוקח בערך אותו זמן כמו לכתוב לשלומי מה לא בסדר איתו, וזה גם תורם למאבק הכללי, כיוון ש:
א. תוכל לעשות שינוי (אולי תשפיע על אורנג' יותר טוב משלומי)
ב. תפרסם פה את המכתב ומי שיסכים איתך יוכל לשלוח מכתב דומה
ג. זה מונע את הויכוח שעלול להתחיל כאן - שלומי יסביר את עצמו, ואתה תסביר שוב את עצמך, וכן הלאה. כולם חוסכים אנרגיה ומתעלים אותה לכיוון הנכון :-)

מה דעתך?


- אבירם

[ השב לזאת ]

תגובה מאורנג' (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 17:49
מלבד הטעות בשם המשפחה, אני חושב שהתגובה סבירה. הרי היא לפניכם:


Dear Mr. Shalom,

Thank you for your e-mail.

I was sorry to learn that, you have experienced some difficulties while trying to use our web site, because you are using other browsers than
"Internet explorer" browser.

I would like to mention, that as an advanced communication company, we are interested in providing full information and services on our web
site to our subscribers and online users.
Therefore, we are investing great efforts to improve our web site services and increase its availability of our web site, with intention to
a continuance improvement of our service.

However, I would like to explain that our web site supports only the "Internet explorer" browser since it is the most popular browser among
world wide Internet users.

I would like to add that, for any information, you can also contact us by e-mail to the address: webmaster@orange.co.il ,or customer service
center at *054 (free of charge from your orange handset) or 03-9054054 from any other phone.

I can assure you that your comment had been forwarded to the development team's attention.

I hope that you will continue to enjoy our advanced services.

Regards,

Sivan Kuvent
Customer Relations
www.orange.co.il

-----????? ??????-----
??: webmaster@orange.co.il
?????: Wed, 5 Nov 2003 02:20:33 +0200
???: Gil Shalom <gilsh(at-nospam)pob.huji.ac.il>
????: Website & Open Source Browser Mozilla

Dear Sir/Madam,

Your site does not support mozilla and therefore at most
times denies me the possibility to find needed information
(Being your client I need information from your site from
time to time).

I use Linux and therefore do not have the option of using
Internet Explorer even if I wanted to.

According to an article published at: http://whatsup.org.il
your site was intentionally built so it wouldn't work with
other browsers than Internet Explorer.

I hope this is a one person idea and not the company's moto.

Being your client I believe you should do your best to
give me the best possible service.

I do accept that due to budget restrictions certain things
(like fixing the site) are not done quickly enough,
and do hope you will find the resources to invest
fixing the web site in the near future.

Best,

Gil Shallom.


[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 18:53
מעניין למי הם התכוונו המילה "פרטנר", חחחחחחחח :)

------------------------------------------------------------------
CooL-SPoT שרשום אבל לפעמים זה עושה לוגין, לפעמים לא, לפעמים למה לא
------------------------------------------------------------------

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך!(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 05/11/2003 - 18:54
*במילה

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י nizar ב 05/11/2003 - 19:17

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.srcget.com
תגובה של ORANGE :

Dear Mr. Abed,

Thank you for your e-mail.

I was sorry to learn that, you have experienced some difficulties while trying to
use our web site, because you are using other browsers than "Internet explorer"
browser.

I would like to mention, that as an advanced communication company, we are
interested in providing full information and services on our web site to our
subscribers and online users.
Therefore, we are investing great efforts to improve our web site services and
increase its availability of our web site, with intention to a continuance
improvement of our service.

However, I would like to explain that our web site supports only the "Internet
explorer" browser since it is the most popular browser among world wide Internet
users.

I would like to add that, for any information, you can also contact us by e-mail to
the address: webmaster@orange.co.il ,or customer service center at *054 (free of
charge from an orange handset
) or 03-9054054 from any other phone.

I can assure you that your comment had been forwarded to the development team's
attention.

I hope that you will choose to join our network and enjoy our advanced services.

Regards,

Sivan Kuvent
Customer Relations
www.orange.co.il

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 06/11/2003 - 11:02
הוספתי את תמיכתי,ושלחתי מייל גם ...

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י farid ב 11/11/2003 - 12:23

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
<P align=right>גם אני כתבתי להם תגובה והם התקשרו אלי די מהר.  מהשיחה אפשר היה להבין שהם מתכוונים לתקן את הבעיה בעתיד. אמרתי להם שישלחו אלי תגובה ואפרסם את זה בפורום. התגובה שהגיעה דומה לאלו שפורסמו פה (רק בעברית) ולדעתי לא משתמע ממנה שהם יפתרו את הבעיה בעתיד, אלה רק יחשבו על זה. מה שהופך את התגובה לזהה למה שפורסם בהתחלה, רק בלי הזלזול - וזה לא מקובל עלי. שלחתי להם אימייל נוסף בו אני מבקש מפורשות שיציינו שהם מתכוונים לתקן זאת ונראה מה תהיה התגובה.


[ השב לזאת ]

זלזול בלקוח פירושו פחות לקוח. (ניקוד: 1)
ע"י WolfSign (shay_u@yahoo.com)
ב 12/03/2004 - 23:43
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://www.geocities.com/shay_u
זלזול בלקוח פירושו פחות לקוח.

[ השב לזאת ]

Re: זלזול בלקוח פירושו פחות לקוח.(ניקוד: 0)
ע"י פינגווין אנונימי ב 21/03/2004 - 16:32
And when we have a forum, it means, that as readers, we should all consider that.
There is a limit to our tolerance. I will do my best not to use their web-site, and/or even call them.

J.

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י nolim ב 01/09/2004 - 12:47

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
זה ממש מעצבן ולא צודק.
אני אישית לא לקוח של אורנג ועכשיו גם בחיים לא אהיה.
זו תשובה מטומטמת שצריך לפרסמה שהלקוחות של אורנג ידעו עם מי יש להם עסק.
תשובה לא הגיונית שסותרת את עצמה: "אנחנו נבדוק את ענין התאימות - אנחנו לא מתחרטים על כך שזה לא מתאים"
אם אתם לא מתחרטים על זה שזה לא מתאים לכל הדפדפנים אז אין צורך לבדוק תאימות.
אני מציע חרם על אורנג!!!

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך! (ניקוד: 1)
ע"י Love ב 08/09/2004 - 23:06

(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://http://
אני לקוח של פלאפון ואני כבר מסמן את חברת אורנ'ג בתור זאת שאני בחיים לא הולך לעבור אליה כל עוד היא תקועה בעקרונות אינפנטילים וחסרי מושג מה זה דבר מתקדם או לא
וזאת ממש חוצפה בתור כאלה שמשתמשים בלינוקס לעשות דבר כזה

אני מסכים מאה אחוז על חרם שיגרום מהר מאוד לתמיכה בתקן

אני בפנים

[ השב לזאת ]

Re: האתר של אורנג' לא תומך במוזילה, ואנחנו גאים בכך!(ניקוד: 1)
ע"י ranfisher ב 09/12/2004 - 09:21
(מידע על משתמש | שלח הודעה) http://
נזכרתי שלפני זמן מה קראתי שאתר אורנג' לא תומך בשועל. ובכן בשורה, הוא כן. מכיוון שלא היתי חלק החליפת המכתבים המקורית ולא בדקתי את הנתונים בזמנו קשה לי לדעת מה השתנה, למרות שאני יודע שהיו לי קשיים בשימוש ב- netscape 4.7 בעבר. יתכן ומחאת הקהילה נושאת פרי, ישר כח.

מסקרן לדעת מתי קרה השינוי, כי התגובה האחרונה בנושא היא מלפני 3 חודשים והדיון החל לפני שנה, האם כל אלה שהגיבו בכעס בדקו? אולי סתם כעסנו, על מידע מיושן ולא מעודכן?

[ השב לזאת ]