הודעה אורחפורסם: 06/11/2020 - 09:55
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
יכולים להיות שני מחשבים מאותה הדגם אבל עם שוני של כרטיס גרפי למשל.

אם תשים לב, זה המקרה כאן.
אבל אינטל אומרים שיש תמיכה.(בכרטיס המסך החדש)


עם איזה קרנל ? עם איזה פרמטרים ? עם איזה firmware שצריך להתקין ? האם יש את זה באונטו ? יכולים להיות גם דברים אחרים שונים (לקחתי את כרטיס המסך כדוגמא , אבל יכולים להיות דברים אחרים גם שונים).

אני קונה מחו"ל.
אין מה לעשות.אם יהיה צרות, (אחרי הכל זה DELL שיש לה בד"כ תמיכה באובונטו) אמרו לי בaskubuntu להתקין 18.04.ואם יהיה צרות, אני אשתמש בוינדוס (חוקי כמובן) עד העדכון הבא של אובונטו
הודעה אורחפורסם: 06/11/2020 - 09:42
Anonymous :
Anonymous :
יכולים להיות שני מחשבים מאותה הדגם אבל עם שוני של כרטיס גרפי למשל.

אם תשים לב, זה המקרה כאן.
אבל אינטל אומרים שיש תמיכה.(בכרטיס המסך החדש)


עם איזה קרנל ? עם איזה פרמטרים ? עם איזה firmware שצריך להתקין ? האם יש את זה באונטו ? יכולים להיות גם דברים אחרים שונים (לקחתי את כרטיס המסך כדוגמא , אבל יכולים להיות דברים אחרים גם שונים).
הודעה אורחפורסם: 06/11/2020 - 09:18
Anonymous :
יכולים להיות שני מחשבים מאותה הדגם אבל עם שוני של כרטיס גרפי למשל.

אם תשים לב, זה המקרה כאן.
אבל אינטל אומרים שיש תמיכה.(בכרטיס המסך החדש)
הודעה אורחפורסם: 06/11/2020 - 08:55
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים

סבור שמאד חשוב גם כרטיס הרשת. אלחוטי יכול להיות סיפור בפני עצמו. והקול. ובטח יש דריברים נוספים שלא עולים על דעתי. גם כדאי לדעת האם יש דריבר קניני לצד כזה שאינו קניני. לקניני יש ענין שאולי הוא מנצל יותר יכולות, אך לפעמים קשה בגללו לעבור לקרנל חדש יותר. וגם כאן כנראה שיש עוד בעד ונגד שלא עולים בדעתי.
כל שאר הרכיבים כבר כתוב שתקינים בדגם זהה חוץ מכרטיס המסך


טעות בידך , שמתי לב לכרטיס המסך אבל לא לשאר הרכיבים כי אינם רשומים , כרטיס הקול לא רשום , ה touchpad לא רשום , הבלוטות לא רשום וגם לא ה wifi ,קורא טביעות האצבע לא רשום , סוג ה thunderbolt לא רשום , כרטיס הרשת הקווי לא רשום אפילו סוג המצלמה לא רשום . ציפסט הטעינה לא רשום (לתמיכה ב ExpressCharge ) כל אחד מהרכיבים האלה יכול להיות שונה ממה שפורסם מאובנטו ויכול להיות שלא יעבוד.

אתה צריך להפעיל :

lspci
lsusb

בשביל לראות את הרכיבים שיש במחשה.

תודה.השאלה מה עושים....(אני מזמין את המחשב מחו"ל) מישהו אמר לי שdell תומכים אוטמטמית באוובונטו.זה נכון?


מה שעושים זה מחכים שאחרים ירכשו .

זה לא נכון , יש דגמים מסויימים עם ואריציות חומרה מסויימת שנתמכים - יכולים להיות שני מחשבים מאותה הדגם אבל עם שוני של כרטיס גרפי למשל.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 17:32
פתחתי שאלה בaskubuntu
https://askubuntu.com/questions/1289883/is-this-computer-compatible-with-ubuntu-20-10
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 17:05
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים

סבור שמאד חשוב גם כרטיס הרשת. אלחוטי יכול להיות סיפור בפני עצמו. והקול. ובטח יש דריברים נוספים שלא עולים על דעתי. גם כדאי לדעת האם יש דריבר קניני לצד כזה שאינו קניני. לקניני יש ענין שאולי הוא מנצל יותר יכולות, אך לפעמים קשה בגללו לעבור לקרנל חדש יותר. וגם כאן כנראה שיש עוד בעד ונגד שלא עולים בדעתי.
כל שאר הרכיבים כבר כתוב שתקינים בדגם זהה חוץ מכרטיס המסך


טעות בידך , שמתי לב לכרטיס המסך אבל לא לשאר הרכיבים כי אינם רשומים , כרטיס הקול לא רשום , ה touchpad לא רשום , הבלוטות לא רשום וגם לא ה wifi ,קורא טביעות האצבע לא רשום , סוג ה thunderbolt לא רשום , כרטיס הרשת הקווי לא רשום אפילו סוג המצלמה לא רשום . ציפסט הטעינה לא רשום (לתמיכה ב ExpressCharge ) כל אחד מהרכיבים האלה יכול להיות שונה ממה שפורסם מאובנטו ויכול להיות שלא יעבוד.

אתה צריך להפעיל :

lspci
lsusb

בשביל לראות את הרכיבים שיש במחשה.

תודה.השאלה מה עושים....(אני מזמין את המחשב מחו"ל) מישהו אמר לי שdell תומכים אוטמטמית באוובונטו.זה נכון?
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 16:46
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים

סבור שמאד חשוב גם כרטיס הרשת. אלחוטי יכול להיות סיפור בפני עצמו. והקול. ובטח יש דריברים נוספים שלא עולים על דעתי. גם כדאי לדעת האם יש דריבר קניני לצד כזה שאינו קניני. לקניני יש ענין שאולי הוא מנצל יותר יכולות, אך לפעמים קשה בגללו לעבור לקרנל חדש יותר. וגם כאן כנראה שיש עוד בעד ונגד שלא עולים בדעתי.
כל שאר הרכיבים כבר כתוב שתקינים בדגם זהה חוץ מכרטיס המסך


טעות בידך , שמתי לב לכרטיס המסך אבל לא לשאר הרכיבים כי אינם רשומים , כרטיס הקול לא רשום , ה touchpad לא רשום , הבלוטות לא רשום וגם לא ה wifi ,קורא טביעות האצבע לא רשום , סוג ה thunderbolt לא רשום , כרטיס הרשת הקווי לא רשום אפילו סוג המצלמה לא רשום . ציפסט הטעינה לא רשום (לתמיכה ב ExpressCharge ) כל אחד מהרכיבים האלה יכול להיות שונה ממה שפורסם מאובנטו ויכול להיות שלא יעבוד.

אתה צריך להפעיל :

lspci
lsusb

בשביל לראות את הרכיבים שיש במחשה.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 15:51
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים

סבור שמאד חשוב גם כרטיס הרשת. אלחוטי יכול להיות סיפור בפני עצמו. והקול. ובטח יש דריברים נוספים שלא עולים על דעתי. גם כדאי לדעת האם יש דריבר קניני לצד כזה שאינו קניני. לקניני יש ענין שאולי הוא מנצל יותר יכולות, אך לפעמים קשה בגללו לעבור לקרנל חדש יותר. וגם כאן כנראה שיש עוד בעד ונגד שלא עולים בדעתי.
כל שאר הרכיבים כבר כתוב שתקינים בדגם זהה חוץ מכרטיס המסך
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 15:32
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים

סבור שמאד חשוב גם כרטיס הרשת. אלחוטי יכול להיות סיפור בפני עצמו. והקול. ובטח יש דריברים נוספים שלא עולים על דעתי. גם כדאי לדעת האם יש דריבר קניני לצד כזה שאינו קניני. לקניני יש ענין שאולי הוא מנצל יותר יכולות, אך לפעמים קשה בגללו לעבור לקרנל חדש יותר. וגם כאן כנראה שיש עוד בעד ונגד שלא עולים בדעתי.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 13:54
Anonymous :
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.

אז ככה:
א) אני מזמין מחו"ל....
ב) חבר בדק באתר של אינטל (לגבי הכרטיס מסך) וזה תקין...
ד) יש איזה פקודה להרצה בטרמינל-לא זוכר איזו-לבדוק דרייברים
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 13:41
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אם מדובר על מותג וחנות יבואן, נראה לי שיתכן שיסכימו, אחרי הסבר. בחנויות אחרות זה כבר ענין אחר. אפשר לשאול כבר בכניסה לחנות. אפשרות אחרת היא להסכים שבמעמד הקניה, בנוכחות המוכר, יפתחו ויריצו את ה live. זה כבר יותר מסובך. גם מהבחינה שהמוכר עשוי להתוכח עם הלקוח. כאשר הלקוח יאמר שלא הכל עובד אחרי שהיו הרבה הודעות OK בזמן העליה. וגם הלקוח צריך להיות מספיק מנוסה, או עם מספיק מזל, כדי באמת לדעת שכל הדריברים עובדים.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 11:42
עשיתי חיפוש כזה
קוד:
ubuntu 20.10 support for Iris Xe MAX Graphics

אבל כל התוצאות חסומות לי ברימון.אז אם מישהו יוכל לעשות טובה Wink ולבדוק לי,אני אשמח Laughing
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 08:44
Anonymous :
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.

אני באמת רוצה לקנות, ולשים בדואל בוט עם הוינדוס...
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 07:52
Nachum37 :
כדאי ללמוד להתשתמש בגוגל.

יש התייחסות מפורשת למחשב הזה במאגר של ubuntu certified.

כמובן שצריך לוודא שמדובר באותם רכיבים בדיוק. למען החינוך אותיר לך את מלאכת הגיגול הסופית



המושג ubuntu certified לא אומר הרבה , זה רק אומר שגרסה מסויימת של המחשב (לא בהכרח הגרסה הזאת ) נבדקה וחלק מרכיבים שנבדקו זוהו . ב ubuntu certified לדגם דומה (לא זהה ) יש כרטיס מסך של nvidia למשל : https://certification.ubuntu.com/hardware/202007-28055 ופה יש כרטיס אינטל שהוא dedicated.

למישהוא12

במחשב הזה יש Iris Xe MAX Graphics שזה כרטיס מאוד חדש , במודעה לא רשום מה הדגם המדוייק. הייתי מחכה קצת לחומרה שהוכרזה לפני פחות מחודש למכירה.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 07:38
Anonymous :
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.


בהנחה שכבר יש לו את המחשב. אני מניח ששואל כי רוצה לדעת אם כדאי לקנות, ולכן זה לא מעשי.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 01:14
אתה תמיד יכול לעלות מ live של אובונטו ולראות אם הכל עובד.
הודעה אורחפורסם: 05/11/2020 - 00:31
הבעיה היא ש
ubuntu 20.10 for vostro 5402
לא מצאתי כלום...(אבל אולי הסינון?)
הודעה Nachum37פורסם: 05/11/2020 - 00:16
כדאי ללמוד להתשתמש בגוגל.

יש התייחסות מפורשת למחשב הזה במאגר של ubuntu certified.

כמובן שצריך לוודא שמדובר באותם רכיבים בדיוק. למען החינוך אותיר לך את מלאכת הגיגול הסופית
הודעה מישהו12פורסם: 04/11/2020 - 23:30
כרטיס מסך,כרטיס רשת ושאר ירקות...
https://www.dell.com/en-us/work/shop/dell-laptops-and-notebooks/new-vostro-14-5402-laptop/spd/vostro-14-5402-laptop/smv145w10p2c3003tp
תודה
PNphpBB2 © 2003-2004