ציטוט: |
לגבי SMS, אין קשר למרכזיה, אלא אפשרות לקלוט את זה ב API. במידה ותרצה אפשר להמליץ לך על מספק ספקים בנושא. |
ציטוט: |
יש לך מספר חברות בארץ שמספקות כלים ל Call Center כולל בעברית, שעובדות כבר, ו"התגלחו" מספיק על לקוחות, ומומלץ ללכת עליהם במקום לבנות משהו מאפס. |
DanRR : |
תודה רבה! עזרתם לי למצוא נקודת התחלה.
1. אם הבנתי נכון, אני יכול להכניס רב קווי ישירות מהאינטרנט למחשב, אם אני משתמש בספק SIP, או PRI, באמצעות כרטיס מתאים. יש אפשרויות אחרות שמתאימות למספר קוים? |
ציטוט: | ||
2.
יש שרות SMS דרך האינטרנט? איזה פרוטוקול? איזה API? אשמח להמלצה על ספק. |
ציטוט: | ||
3.
אפשר לתת לינק לדוגמא? העניין הוא שאני צריך תכונות די בסיסיות של Call Center, אבל צריך שילוב עם אפליקציה חיצונית ואני לא יודע איך זה יתבצע עם פתרון מדף. |
ציטוט: |
4. ראיתי כמה ספריות Python לאסטריסק. איזו ספריה כדאי לבחור? (או אולי ספריית ++C ?) |