Whatsup - לינוקס, תוכנה חופשית וקוד פתוח בעברית

תוכנה חופשית וקוד פתוח - שאלה כללית לגבי גל מסור

Anonymous - 06/03/2022 - 21:26
נושא ההודעה: שאלה כללית לגבי גל מסור
אני משחק עם cpp של rtAudio ואני רואה שהפונקציה לציור גל מסור היא
lastValues[j] += 0.005 * (j+1+(j*0.1));
שרטטתי אותה ב
https://www.desmos.com/calculator

והיא באמת מצטיירת נכון
אבל אני לא מבין למה הקבועים האילה (ולמה צריך שניים מהם, (גם השיפוע שנקבע ע״י 0.005 וגם החלק של המכפלה של j ב 0.01 (שמרגיש כמו fine tuning של השיפוע)

כמו כן אני לא מבין איך זה מתחבר ל function notation כפי שמופיע ב-

https://www.calculushowto.com/types-of-functions/sawtooth-function-wave/

חשוב להדגיש שאני לא בוגר מדעים מדוייקים לכן אולי הקושי בהסנה
Anonymous - 06/03/2022 - 21:28
נושא ההודעה: הקוד להתיחסות של rtAudio cpp קישור
https://www.music.mcgill.ca/~gary/rtaudio/playback.html
Anonymous - 07/03/2022 - 06:51
נושא ההודעה:
לדעתי זה קובע את השיפוע

תכניס מספרים אחרים במקום 0.1 ותראה מה ההשפעה

איציק
Anonymous - 07/03/2022 - 08:36
נושא ההודעה:
Anonymous :
לדעתי זה קובע את השיפוע

תכניס מספרים אחרים במקום 0.1 ותראה מה ההשפעה

איציק


אני חושב שהבנתי,

הייתי בטוח שזה גל עם מחזוריות של נגיד 440 הרץ, או שיש היגיון מאחרי המספרים הספציפים,
אבל הם פשוט חרטטו פונקציה של גל מסור, שבמקרה שלנו מתאפסת כל 200 פריימים,
לא חושב שהם נתנו דעתם לתדר מסויים.
ה- 0.1 זה לתת צבע לצליל בערוץ השני כי זה סטריו.
Anonymous - 07/03/2022 - 08:36
נושא ההודעה:
Anonymous :
לדעתי זה קובע את השיפוע

תכניס מספרים אחרים במקום 0.1 ותראה מה ההשפעה

איציק


אני חושב שהבנתי,

הייתי בטוח שזה גל עם מחזוריות של נגיד 440 הרץ, או שיש היגיון מאחרי המספרים הספציפים,
אבל הם פשוט חרטטו פונקציה של גל מסור, שבמקרה שלנו מתאפסת כל 200 פריימים,
לא חושב שהם נתנו דעתם לתדר מסויים.
ה- 0.1 זה לתת צבע לצליל בערוץ השני כי זה סטריו.
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות