ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
yoramelלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 21/03/2005 · הודעות: 1 ·
 

הודעה פורסם: 21/03/2005 - 16:21
4 נושא ההודעה: Software Technical Support Engineer

קוד:

Job Description

1.Technical Support team member
2.Provides Web/Phone support to company products
3.Work closely to QA and R&D departments.
4.Will be a part of the on-duty for emergencies.
5.Working Days – Monday-Friday

Skills:
Must

1.Highly technical person - Linux & Windows, databases, Php programming, knowledge of networking and Web services.
2.Very good human skills - Service oriented, responsible and well organized.
3.Have a Bachelors degree in Computer Science, mamram or equivalent
4.Knowledge of Web servers apache, IIS
5.Knowledge of SQL and databases
6.Proven experience in customer and technical support 
7.Mastering English at all aspects is a must; additional languages an advantage
8.1+ years of programming experience in scripting languages, Mainly PHP, Perl.

Advantages

1.An active member of the open source community
2.Startup experience
3.Native English Speaker
4.Acquaintance with Mac OS X

Location:
Zend Technologies
Ramat Gan
Send emails to support@zend.com
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
הצגת הודעות מלפני:     
מעבר אל:  
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
PNphpBB2 © 2003-2004 

תוכן הדיון

  1. yoramel