ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 10/08/2006 - 11:53
נושא ההודעה:

ארתיום :
ד"א - אתה באמת רוצה לשפר את המהירות של טעינת הדף הראשי? תעיף משם את האייקונים - הם ממש מעמיסים על התעבורה. לוקח הרבה זמן להוריד אותם.


זה לא בגלל שיש אייקונים.
זה בגלל שהאייקונים שמורים בקבצים ענקיים, ברזולוציות שלא קשורות לכפתורים!


כנס לפה:
http://linuxfun.whatsup.org.il/uploads/games/1000037_audacity-linux.png

התמונה הזאת בגודל 633x530 נמצאת בעמוד הראשי, אז מן הסתם ברור שלוקח לה פי4 זמן מתמונה אחרת שהייתה שמורה בגודל של 100x100 פיקסלים.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ארתיום ת.הצטרפות: 15/07/2005 · הודעות: 4433 ·
 

הודעה פורסם: 10/08/2006 - 12:26
נושא ההודעה:

Shocked

אני פשוט בהלם ממה שאמרת.... מי עושה דברים כאלה!!! ברור שחייבים לייצר thumbnails (בייחוד שזה ממש קל לעשות עם imagemagick).

מי עושה דברים כאלה?! (להקטין תמונה בעזרת שדות ב-img)

כל מערכת ה-cashing שאתה מנסה לבנות לא שווה כלום!
עומס הורדות כזה הוא ממש לא נורמלית...


Cool_Spot - אפשר לשאול שאלה (אבל אל תיעלב, באמת) כמה זמן אתה מתעסק בפיתוח אתרים?

_________________
קזית 3 - קנופיקס עברי.
BiDiTeX - תמיכה בכיווניות ל-LaTeX.
CppCMS - פיתוח ל־web ב־++C.

גם לי יש בלוג Neutral
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 10/08/2006 - 13:12
נושא ההודעה:

א - מערכות הקאשינג החדשות שנוספו כן מועילות
- הן מעלות את מהירות השאילתות
- הן מורידות עומס מהדאטאבייס
- הן גורמות לאתר לעבוד מהר יותר ברמת השרת ומפחיתות את הזמן שהמשתמש צריך לחכות עד שהשרת שולח לו את העמוד
דברים שבין היתר תורמים לאבטחה טובה יותר של השרת

ב - בקשר לתמונות הגדולות, המערכת היא לא מהיום ועברו כבר יותר משנתיים מאז עלתה המערכת הראשונית (תסתכל על תחילת הפוסט הזה), שלא הייתה הכי טובה והכי מתוחכמת, וכללה הרבה בעיות שונות ומשונות.
בחלק גדול מן הזמן הזמן הזה לא יכלתי לתחזק את המערכת כראוי ולכן עד היום היא עוד לא מושלמת. חסרים בה דברים כמו מערכת ויקי, מערכת הורדות ועוד כל מיני דברים. רק לאחרונה התחלתי להשקיע שוב במערכת ואני משתדל לשפר ולשכלל אותה ככל הניתן, וכן! יש הרבה תיקונים שצריך לעשות ואני מודה בזה, אבל בין זה שצריך לסדר את המערכת יותר טוב לבין זה שיש כאן אנשים שמתייחסים בצורה מזלזלת יש הבדל רב, ומהיום אני אדאג להתעלם מקינטורים ואני אגיב רק לביקורת בונה ודיווחי באגים, בלי ירידות ודברים ילדותיים מהסוג הזה!
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 10/08/2006 - 22:37
נושא ההודעה:

רם,
לא חסר בה שום מערכת וויקי.

הדבר הכי חשוב (ע"ע לינוקס!) הוא קודם כל לתקן את הבאגים.
ברגע שהבאגים גמורים, אז להתחיל ולפתח פיצ'רים, קודם שמה שיש יעבוד, ויעבוד טוב.

בכל אופן,
אל תפגע רם, אני אישית מאוד לא מרוצה מההתנהלות של לינוקספאן בכלל (ונדמה לי שכבר אתה יודע את זה), אני אישית מרגיש שהאתר פשוט חובבני, אני יודע שאתה משקיע בו המון אבל אני לא חושב שהבעיה באתר היא פונקציה של השקעה, אלא פונקציה של נסיון.

אני חושב שאתה עוד צריך לצבור נסיון (ולינוקספאן עוזרת לך בזה בצורה טובה), וחשוב שתיקח צעד אחד קדימה, ותחשוב מעבר לבנית מערכת ובנית פיצ'רים, אלא תחשוב על הצדדים האחרים של התכנות, בין אם זה להשקיע חלק מהזמן בקריאת מאמרים על אבטחת מערכות PHP, וליישם את זה, ובין אם לנסות ולחשוב על גימור וליטוש.

אחד הדברים החשובים היום במוצר, הוא לא רק התכונות שלו, אלא הגימור, הליטוש, הפינות שמעוגלות, הדברים שעובדים חלק, הסימביוזה בין החלקים ( Wink תמיד רציתי להשתמש במילה הזאת...).

במקום פיצ'רים, תנסה לעבוד על גימור, למצוא באגים וטעויות, זה יותר חשוב.

קח את זה כביקורת בונה, אני לא מנסה לפגוע ולא כלום, אלא מנסה לעזור (והעיצוב שהבטחתי לך סוף סוף בעבודה, במקביל לכמה פרויקטים שאני עושה עכשיו, עדיין יש זמן.. טוב נו חופש.. אני מקווה ממש השבוע כבר לסיים לייצר לך HTML מוכן, אם כי צריך להעביר עליו שיפוץ, קצת לסדר את הCSS ... יש פה מישהו אגב שרוצה לסדר את העיצוב יותר טוב? אני לא מומחה יותר מדי בCSS)
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ארתיום ת.הצטרפות: 15/07/2005 · הודעות: 4433 ·
 

הודעה פורסם: 10/08/2006 - 23:35
נושא ההודעה:

Cool_Spot,

אל תיפגע, מצטער שאמרתי את הדברים בצורה חריפה, אבל אני בהחלט מצטרף למה שאייל אמר.

לינוקספאן לא זקוק לפיצ'רים נוספים המערכת בשלה לעבודה (מבחינת התכונות) אבל המערכת לא יצאה משלב אלפא. יש המון באגים, כפי שאתה רואה אני מדווח כל מה שאני מוצא (וזה לא לוקח לי הרבה זמן למצוא משהו חדש), באמת כדאי מאוד להשקיע בליטוש. בתור מי שעובד בהייטק אני יכול להגיד שבאמת כמות הפיצ'רים היא פחות חשובה אם אין גימור של המערכת, היא צריכה לתפקד.

לו הייתי במקומך הייתי לוקח את המערכת המריץ אותה מכל הכיוונים מחפש ומתקן באגים, בלי זה היא נשארת בלתי שמישה (אתה בוודאי זוכר בכמה בעיות נתקלתי כשרציתי להוסיף משחק, ולאחר מכן לתקן שגיאת כתיב).

אני בהחלט מאוד מכבד את העבודה שאתה עושה, אבל בבקשה ממך, תגמור את המלאכה - תגרום למערכת לעבוד בצורה טובה - בצורה שאפשר יהיה להשתמש בה.

יש הבדל בין תוכנה שאתה מפתח לעצמך (לצורכי הניסוי ולמידה) לבין מערכת שאתה נותן אותה לקהל הרחב - כאן יש חשיבות עליונה לגימור.

אני הייתי שמח להוסיף עוד כמה משחקים שניתנים להפעלה (אני גיימר בנשמה) אבל כרגע אני מרגיש שלא ניתן להשתמש במערכת בכלל והביקורת החריפה שאני מביע (יחד עם דיווחי באגים) היא רק בגלל הרצון שלינוקספאן יעלה לאוויר.

אנא ממך קבל זו כביקורת בונה,
אני מתנצל אם פגעתי ממך, אבל כל מה שכתבתי היה מתוך כוונה טובה!

ארתיום

עריכה:
נ.ב.: Cool_Spot - אני יודע שזה דבר מאוד משעמם לחפש ולתקן באגים, והרבה יותר מעניין לפתח דברים חדשים. אבל בתור מי שנמצא בתחום תוכנה אני חייב להגיד - שהעבודה השחורה של ליטוש וניקוי קוד מבאגים היא עיקר העבודה - וזאת העבודה החשובה ביותר.

זו המציאות, אם לקחת על עצמך מלאכה של ניהול לינוקספאן ושירות הקהילה, אז תכיר את הצד האפל והאמיתי של התכנות - העובדה השחורה של חיפוש באגים.
Very Happy

_________________
קזית 3 - קנופיקס עברי.
BiDiTeX - תמיכה בכיווניות ל-LaTeX.
CppCMS - פיתוח ל־web ב־++C.

גם לי יש בלוג Neutral
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 06:45
נושא ההודעה:

זה לא שזנחתי את הטיפול בבאגים
לאחרונה תוקנו גם הרבה דברים ברקע שאנשים לא רואים כגון בעיות אבטחה שונות, וכל פעם שמישהו מדווח כאן על באג אני ישר ניגש לתקן אותו. להגיד שהמערכת לא שמישה זו כבר הגזמה פראית לטעמי, למשל באג שמשאיר r בין פסקאות לא הופך את המערכת ללא שמישה וכל הבאגים הרצינייים שהיו (תוכל להסתכל כאן בת'רד) טופלו, ואם יש עוד באגים משמעותיים (וגם לא משמעותיים) אני אשמח לשמוע עליהם. מה שהערתי עליו רק זה שלהוסיף לכל דיווח באג ופתירה שלו את "אתה לא יודע לעצב" "אתה לא יודע לתכנת" והערות אישיות מהסוג הזה לא תורמות לשום דבר.

אם כבר מדברים על תוכנה חופשית, אז תוכנה חופשית נבנית הרבה בזכות ביקורת בונה ולא ירידות אישיות שלא מקדמות כלום. משהו לא מוצא חן בעיניך, אתה מעיר למפתחים, לא מתחיל לרדת עליהם שהם לא יודעים לבנות תוכנה, אם אתה עושה כך אתה בעצם יוצר אנטיגוניזם כלפיך וכלפי כל מה שתרשום - אפילו ביקורת בונה.

אנשים כבר באמת פונים אליי ושואלים אותי מה יש לארתיום נגדך, למה הוא תוקף אותך באופן אישי כל כך הרבה, בלי שאני אספר להם בכלל מה קורה, רק מקריאת השרשור הזה.

נ.ב.: פיתוח הפיצ'רים לא בא על חשבון פתירת הבאגים, פתירת באגים אני עושה באופן מיידי כשנמצאים, תוך כדי אני מפתח פיצ'רים שאני חושב שיכולים לקדם את המערכת.

אייל, בקשר לעיצוב, אני אשמח להיות איתך בקשר ולהעביר לך את המערכת המעודכנת יותר (שכוללת גלריה בין היתר).

בקשר לנושא של ויקי, זה מאוד פשוט, בעבר היה במערכת אפשרות לתיאור פתוח והיא נעלמה, ואני רוצה להחזיר אותה, זו תהיה המערכת ויקי. בהשפעה של מערכות ויקי שונות זה נראה לי יותר נוח לעשות אותה בסגנון הזה של ויקי מכיוון שזה נותן למשתמשים במערכת יותר נוחות. בכל מקרה, זה נדחה בינתיים מכיוון שיש עבודה על מערכת lfbb שאמורה להיות חיקוי לphpbb ואולי יום אחד גם להיות תואמת לה.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ארתיום ת.הצטרפות: 15/07/2005 · הודעות: 4433 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 11:46
נושא ההודעה:

Cool_Spot,

תקיפות אישיות,
אני ממש מצטער עם הביקורת שלי נשמעת כמו תקיפה אישית, לא, זאת ממש לא הכוונה, זאת ביקורת כלפי הפיתוח שלפי דעתי (כמו שגם אייל אמר) לא מקצועי.
אני מאוד רוצה לראות את האתר פעיל - כי נושא משחקים לי די חשוב, ואני רוצה להמשיך להוסיף משחקים, רק בעיה היא שזה בלתי אפשרי במצב של היום.

בקשר לשמישות
תשמע, בואו נזכר בכל ההיסטוריה שלי ושל LinuxFun. הכל התחיל מזה שרציתי להוסיף משחק, רציתי להרשם, לא הצלחתי - קיבלתי מייל עם כתובת שגויה, לאחר מכן, ניסיתי להוסיף משחק המלל השתבש (סימן "(" הפך ל-"|<|"). אחרי שעלה האתה החדש לא הצלחתי להכנס אליו בכלל, לאחר מכן, נעלם התוכן של הדפים, לאחר מכן כשסוף סוף ניגשתי לתקן כמה שגיאות שהיו במשחק שוב זיהיתי את הבאג של הסוגר ולא רציתי לתקן משהו לפני שהבאג יסודר.
כל דבר כזה דרש אינטרציה מולך - נתקלתי בבעיה, דיווחתי באג, הבאג תוקן (חייב לציין במהירות רבה), המשכתי. מישהו אחר היה מתייאש מזמן.
לא, Cool_Spot המערכת לא שמישה - היא נמצאת בשלב אלפא, אם כי אתה מתקן את הבאגים כל הזמן, זה לא אומר שאפשר להכנס למערכת ולעבוד בצורה נורמלית.
לצורך העניין כל הבאגים שדיווחתי עליהם נמצאו תוך גלישה קצרה של 3-4 קליקים באתר, לא יותר מזה, אני לא חפרתי, אני עברתי בריפרוף, אז כמה באגים עדיין לא נפתרו?

אז כיצד מתבצע פיתוח של תוכנה
1. מחליטים מה היעד ומה התכונות הנדרשות מהמוצר (במקרה שלך אתר)
2. עושים הערכת מול הזמן שמוקצה כמה זמן לוקח להרים את הפרוייקט ומחליטים בהתאם מה ייכנס פנימה ומה יבוא בגרסאות הבאות
3 פיתוח עצמו:
- תכנון של המערכת - מבנה, ממשקים, קשר בין המודולים (לפני שניגשים לכתיבת קוד).
- קידוד - כתיבת קוד והבדיקה שלו.
4. מבצעים QA של התוכנה ותיקון כל הבאגים
5. משחררים גרסת בתא
6. מקבלים דיווחים ומתקנים באגים שלא נמצאו בשלב QA
7. משחררים גרסה סופית
8. מתחילים פיתוח של הגרסה החדשה (שלב 1) תוך כדי כך מקבלים דיווחי באגים מינוריים שלא נמצאו בשבל QA וממשיכים לתמוך בגרסה ישנה (תיקונים)

לגבי יחס בין זמן הפיתוח לזמן הבדיקות, בפרוייטים זה יכול לנוע בין 33%/66% לביו 66%/33%. הכל תלוי באיכות התכנון הראשוני. כלומרים עם מבצעים פיתוח נכון (השקעה רבה בשלב התכנון של הפרוייקט מבנה, ממשקים, ראיה מערכתית, לפני שבכלל מגיעים לשלב הטכני של הקידוד) אז אפשר לצמצם את זמן הדיבוג ל-30% אבל אם יש פיספוסים בתכנון ראשוני אז אין מנוס - זמן הדיבוג יהיה ארוך מאוד...

אז למה כתבתי את הכל וכיצד זה מתייחס לאתר LinuxFun?
התחושה שנוצרת לי שמשלב 3 אתה ישר עובד לשלב 8 בלי לבצע בדיקות בסיסיות. בגלל התכנון הלקוי של הפרוייקט הוא לא מסוגל לצאת משלב אלפא.

בגלל זה אנחנו אומרים לך - תחפש באגים! לאחר מכן תתחיל לפתח דברים נוספים. למרות שאתה מפתח אתר קטן על חשבון הזמנך הפנוי זה לא אומר שהתכנון הנכון לא אמור לבוא או שניתן לדלג על שלבים חשובים בפיתוח.

אל תכעס אלי, כל מה שנאמר לא נאמר בנימה אישית, כל זה על מנת לעזור לך!
שיהיה לך יום טוב!

ארתיום

_________________
קזית 3 - קנופיקס עברי.
BiDiTeX - תמיכה בכיווניות ל-LaTeX.
CppCMS - פיתוח ל־web ב־++C.

גם לי יש בלוג Neutral
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 19:47
נושא ההודעה:

סתם שאלה, ראית מתישהו ששחררתי גירסא יציבה עוד?
אלה עוד גירסאות פרה-אלפא של המערכת... עוד לא יצאה למעשה גירסאת 1.0 עדיין...
זהו פרוייקט קהילתי ומשום כך רוב הבעיות אמורות להיות מדווחים על ידי משתמשים...
מצד שני, מי שמתמש במערכת לא יציבה שידע לאן הוא נכנס, אל תצפה להכנס למערכת שעוד לא יצאה לה גירסא יציבה ולקבל מערכת כמו שהיית מקבל בגירסא היציבה...
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 20:15
נושא ההודעה:

CooL_SPoT :
סתם שאלה, ראית מתישהו ששחררתי גירסא יציבה עוד?
אלה עוד גירסאות פרה-אלפא של המערכת... עוד לא יצאה למעשה גירסאת 1.0 עדיין...
זהו פרוייקט קהילתי ומשום כך רוב הבעיות אמורות להיות מדווחים על ידי משתמשים...
מצד שני, מי שמתמש במערכת לא יציבה שידע לאן הוא נכנס, אל תצפה להכנס למערכת שעוד לא יצאה לה גירסא יציבה ולקבל מערכת כמו שהיית מקבל בגירסא היציבה...


אם עוד לא יצאה לה גרסה יציבה אז למה היא כבר על הרשת, כוללת פרסומות לאתר (עדכונים חדשים שמפורסמים מדי פעם בעמוד הראשי) ולא מצוין שהיא נמצאת בגרסת אלפא?
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 20:39
נושא ההודעה:

אלו לא פרסומות, אלו עדכונים לגבי המצב של המערכת... אני משתדל לעדכן כשיש דברים חדשים...
ואולי אתה צודק וכדאי שאני אשאיר הודעה באתר שהמערכת עוד בגירסא נסיונית, למרות שאני לא יודע מה זה משנה לעומת המצב עכשיו, זה לא כמו תוכנה שיכולה להרוס לאנשים את המחשב, מקסימום אם דף לא עולה לאנשים או שיש באגים בתצוגה אז העולם לא נחרב, נכון, זה לא אסטתי, אבל בשביל זה אני מקבל פידבקים ומנסה לתקן בעיות.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 21:03
נושא ההודעה:

אבל זה בין היתר בדיוק מה שהערתי מקודם,
אין ליטוש, ליטוש בין היתר כולל גם להודיע למשתמש את הדברים הברורים מאליהם.
תרשה לי לתת לך דוגמה (אל תתנפלו!) למשל כנס למערכת הWindows Live Spaces החדשה שמייקרוסופט הוציאה (נדמה לי שתומך בפיירפוקס אם כי ראיתי אותה אצל חבר אז לא בטוח), ותגלה מערכת לטעמי מאוד מרשימה, והסוד שלה הוא לא רק האסטתיות והעיצוב, אלא גם העובדה שהיא (ומייקרוסופט די משתדלת לעשות את זה בתוכנות האחרונות שלה) יוצאת מנקודת הנחה, שהמשתמשים לא רואים את הברור מאליו.

משתמש נכנס לאתר ורואה באג, הוא חושב "מה זה החרא הזה?" הוא לא חושב "אה זה בטח בטא"... אם הוא היה חושב ככה, מה הוא היה חושב על ווינדוס? Laughing

מבחינתי, המערכת טובה- , אם תשאל אותי, התחושה שלי מהעבודה על המערכת היא תחושה של חאפריות, מערכת שעשו אותה בחצי עבודה, עם היד מעל הראש, מה שגורם לכך שכל באג שאתה צריך לתקן, מתחיל להסתבך, ודורש ממך המון מאמץ, ואז שפותרים אותו, זה גורם לבאג אחר, ואז צריך לעשות מלא EXCEPTIONS מרגיזים וזה נמשך הלאה והלאה.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 11/08/2006 - 21:27
נושא ההודעה:

אז התחושה הזו לא נכונה Wink
המערכת החדשה לא נעשה בחאפריות, וכל פתירת באג לא דורשת יותר מדיי, ואין האקים מכוערים במערכת הנוכחית. בגלל שבניתי את המערכת בצורה מאוד מסודרת, אז כשיש בעיות קל לי לעלות על מאיפה הן נובעות ולתקן אותן במקום שדורש תיקון. מה שכן קצת בעייתי היה עם המערכת הוא שהיא לא נועדה ללינוקספאן בלבד ולכן במקביל נבנו בתוכה תתי מערכות שונות שמותאמות למערכות אחרות.

וכן, נוצרים באגים קטנים כאשר מגיע עדכון משמעותי, באגים שאני משתדל לתקן בצורה זריזה, אבל העדכונים המשמעותיים חשובים מספיק כדי שאני אכניס אותם (ראה ערכים קאשינג, שיפור מהירות משמעותי, ועוד אחרים). אפשר להשוות את זה לKDE, כשיוצא KDE 3.0 אז הוא עם עדכונים רציניים אבל יש בעיות קטנות שנוצרו מהעדכון הרציני, את הבעיות האלה מתקנים בגירסא 3.1 ואז הגירסא יציבה יותר, אבל לא היית מצפה שיישארו בKDE2 כל החיים Smile

בזמן הקרוב יכול מאוד להיות שדווקא כמות הבאגים באתר תגדל באופן זמני, מכיוון שהתוכנית שלי היא לעשות שיפורים משמעותיים בקוד בכדי שיהיה יותר יעיל...
בכל מקרה, אני לא יודע אם אנשים שמים לב, ואני לא מתכוון לזמן שאני משקיע בזה, שהמערכת משתפרת כל הזמן - מכל הבחינות (באגים, מהירות, יציבות וכו), ואני חושב שדווקא לא רחוק היום בו תצא הבטא לאוויר העולם עם כל הפיצ'רים שיש במערכות גדולות כמו דרופל, ממבו ועוד..
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 12/08/2006 - 01:38
נושא ההודעה:

CooL_SPoT :
המערכת החדשה לא נעשה בחאפריות

לא התכוונתי שהיא נעשתה, התכוונתי שהיא רק מעלה תחושה כזאת, אני יודע שאתה משקיע ולכן אני יודע שהיא לא.


CooL_SPoT :
קצת בעייתי היה עם המערכת הוא שהיא לא נועדה ללינוקספאן בלבד ולכן במקביל נבנו בתוכה תתי מערכות שונות שמותאמות למערכות אחרות.


CooL_SPoT :
עם כל הפיצ'רים שיש במערכות גדולות כמו דרופל, ממבו ועוד..


על מנת להגיע לרמות כמו דרופל וממבו, חשוב שתדאג שכל מודולו במערכת (כל תת מערכת) לא יפריע לעבודה של השני.
כלומר שאם אני ארצה, אני יוכל למחוק תת מערכת, והיא לא תפריע (כמו שאמרת שקורה לך עכשיו).

בסך הכל,
ומכיוון שאני מרגיש שהשיחה פה הלכה לכיוון לא נכון לגמרי,
אני נותן ביקורת בונה,
וכמובן מעודד אותך להמשיך בעבודה החשובה והמצוינת שאתה עושה.
אני מאוד מעריך שאתה מצליח להתמיד ולהשקיע כל כך הרבה באתר, וחושב שראויה לך הערכה מאוד מאוד גדולה על כך, ושלא תבין אותי אף פעם אחרת או לא נכון Wink
עד עכשיו עשית עבודה מצוינת, עכשיו רק נותר להוציא את המערכת בגרסה הזו משלב האלפא (להגיע לבטא) Smile
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
BLaאורח · ·
 

הודעה פורסם: 12/08/2006 - 10:46
נושא ההודעה:

מצטער,אני לא אוהב את העיצוב הזה.
זה לא נוח העניין הזה שיש לך כ"כ הרבה קטגוריות מול העיניים איך שאתה נכנס לאתר,לדעתי זה צריך להיות מסודר בקטגוריות כמו משחקים ותוכנות וגם בתוך הקטגוריות האלה עוד קטגוריות כמו יריות,הרפתקאות וכו''.
אני גם לא אוהב את המראה של זה שזה מסודר ככה.
אבל זו רק דעתי..
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 12/08/2006 - 10:52
נושא ההודעה:

אני אשתדל בזמן הקרוב לעשות זאת, בשביל להגיע לבטא אבל אני רוצה לסיים את כל הפיצ'רים הבסיסיים שדרושים למערכת ותוך כדי לפתור כל מיני באגים שצצים, ואז נוציא גירסאת בטא שממנה עד הגירסא היציבה לא יהיו תוספות פיצ'רים, אלא רק פתירת כל הבאגים האפשריים עד הגירסא היציבה הראשונה.

בין הפיצ'רים שהם Must Have במערכת הם מערכת ויקי, מערכת פורומים דמויית phpbb (שרובה כבר מומשה, אבל היא לא גמורה עדיין) ושיפור מערכת האבטחה ככל הניתן.
באיזור המשחקים צריך להוסיף:
- אפשרות להוספת תמונות מסך
- אפשרות להורדות
- הצבעות

חדש להיום:
- נוספה אפשרות לתגובות לתמונות בגלריה Smile
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 12/08/2006 - 15:52
נושא ההודעה:

לפי הצעה של ארתיום, שולבה מערכת התמונות עם מערכת המשחקים, ועכשיו אפשר להעלות סקרינשוטים של משחקים לאתר. הדבר מתבצע מדף המידע אודות המשחק.
Very Happy
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 21/08/2006 - 11:43
נושא ההודעה:

עלה אתר פיתוח אשר ירכז את מאמץ פיתוח המערכת במקום אחד (במקום כאן)
http://linuxfun.whatsup.org.il/lf
אם יש לכם באגים שלא נפתרו, הצעות למה כדאי לעשות במערכת וכו', יש להציע באתר המערכת החדש.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 21/08/2006 - 13:27
נושא ההודעה:

עוד לא הסתיים הפיתוח של האתר לינוקספאן? חשבתי ששנתיים זה מספיק בשביל לבנות אתר Sad
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 21/08/2006 - 14:54
נושא ההודעה:

הפיתוח של האתר עצמו הושלם אבל של המערכת לא
יש מצידי רצון להפוך את המערכת למערכת קוד פתוח חזרה שתשמש תחליף ראוי למערכות גדולות אחרות בכל מובן (גלריה, שופינג, חדשות, פורומים ועוד) ולכן הפיתוח נמשך
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ארתיום ת.הצטרפות: 15/07/2005 · הודעות: 4433 ·
 

הודעה פורסם: 29/08/2006 - 11:17
נושא ההודעה:

Cool_Spot

כתבתי לך עוד כמה דיווחי באגים/הערות על קוד בפורום בלינוקספאן... (אני לא בטוח שאתה בודק אותו ושמת לב)

_________________
קזית 3 - קנופיקס עברי.
BiDiTeX - תמיכה בכיווניות ל-LaTeX.
CppCMS - פיתוח ל־web ב־++C.

גם לי יש בלוג Neutral
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 29/08/2006 - 11:40
נושא ההודעה:

נכון, כרגע אין מעקב רציף
אבל בקרוב אני אוסיף מערכת RSS ואני אוכל לעקוב אחרי השינויים יותר בקלות
אממ, ואני צריך להוריד את הפורומים האלה מלינוקספאן, המערכת לדיווח על באגים ובעיות היא כרגע באתר הפיתוח.

כרגע אין כוונה לתקן את לינוקספאן בכדי לא ליצור בעיות חדשות, כל הפיתוח יתרכז באתר הפיתוח ובקרוב תעלה מערכת דמו שבה נוכל לבדוק את המערכת ולתקן אותה עד שתהיה מוכנה.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ארתיום ת.הצטרפות: 15/07/2005 · הודעות: 4433 ·
 

הודעה פורסם: 12/12/2006 - 17:09
נושא ההודעה:

הקפצה - קול ספוט - קבל כמה באגים חביבים.

א. לא ניתן לבצע login ל-linuxfun
קוד:

Warning: Wrong parameter count for md5() in /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php on line 906

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php:906) in /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php on line 906

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php:906) in /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php on line 910

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php:906) in /var/www/whatsup.org.il/linuxfun3/lfaction.php on line 999

ב. הפורומים שלו לא זמינים

_________________
קזית 3 - קנופיקס עברי.
BiDiTeX - תמיכה בכיווניות ל-LaTeX.
CppCMS - פיתוח ל־web ב־++C.

גם לי יש בלוג Neutral
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
משתמשאורח · ·
 

הודעה פורסם: 12/12/2006 - 17:41
נושא ההודעה: אני מאוד אוהב את לינוקספאן.

בעיני הוא נעים ונוח לבדיקה, אני אוהב את האופן שבו התיאורים כתובים ואת מידת המהימנות שלהם. ניסיתי כמה וכמה תוכנות ומצאתי אותן דומות לתיאור.

בטוח שהאתר הזה לא מושלם, אבל אין אף אתר מושלם. ברור שיש עוד הרבה עבודה, אבל מה שהושג עד עכשיו הוא הרבה מאוד.

קל מאוד לבקר מישהו שמקים אתר למען הקהילה, קשה להגיד לו תיסלם על כך שהוא האתר היחיד בארץ שעוסק בנושא.

בעיני, עיצוב חובבני זה לא אומר עיצוב גרוע, זה רק אומר שהוא לא צמוד למיינסטריים. אני מעדיף חובב ישר וחרוץ מאשר מקצוען קר ויקר.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
CooL_SPoTלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 18/10/2002 · הודעות: 5323 ·
 

הודעה פורסם: 12/12/2006 - 19:09
נושא ההודעה:

הכניסה למערכת תוקנה
כרגע יש עבודה רצינית על המערכת באתר אחר, כאשר אני אסיים איתה אני אעדכן את לינוקספאן.
הפורומים ירדו מכיוון שאני כרגע באמצע פיתוח שלהם והם עדיין מכילים תקלות שונות, אבל כחלק מפיתוח האתר השני אני אשלב מאוחר יותר גם את מערכת הפורומים.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
הצגת הודעות מלפני:     
מעבר אל:  
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
PNphpBB2 © 2003-2004 

תוכן הדיון

  1. CooL_SPoT
  2. CooL_SPoT
  3. אורח
  4. CooL_SPoT
  5. CooL_SPoT
  6. דוביקס
  7. CooL_SPoT
  8. CooL_SPoT
  9. מתכנת
  10. CooL_SPoT
  11. אייל
  12. CooL_SPoT
  13. מתכנת
  14. CooL_SPoT
  15. CooL_SPoT
  16. אורח
  17. אורח
  18. TNT
  19. CooL_SPoT
  20. אורח
  21. Groot
  22. עידו
  23. אורח
  24. CooL_SPoT
  25. omri
  26. CooL_SPoT
  27. CooL_SPoT
  28. CooL_SPoT
  29. אורח
  30. elcuco
  31. CooL_SPoT
  32. דוביקס
  33. CoolDaniFromAshdod
  34. אורח [דראגו]
  35. CooL_SPoT
  36. CooL_SPoT
  37. packman
  38. TNT
  39. Excaliber
  40. CooL_SPoT
  41. דוביקס
  42. CooL_SPoT
  43. TNT
  44. CooL_SPoT
  45. itayf
  46. CooL_SPoT
  47. CooL_SPoT
  48. אייל
  49. CooL_SPoT
  50. מתכנת
  51. CooL_SPoT
  52. אורח
  53. CooL_SPoT
  54. CooL_SPoT
  55. omri
  56. yanivfr2
  57. CooL_SPoT
  58. CooL_SPoT
  59. מתכנת
  60. CooL_SPoT
  61. CooL_SPoT
  62. אייל
  63. CooL_SPoT
  64. itayf
  65. CooL_SPoT
  66. CooL_SPoT
  67. itayf
  68. CooL_SPoT
  69. itayf
  70. itayf
  71. CooL_SPoT
  72. CooL_SPoT
  73. nir_hp
  74. CooL_SPoT
  75. CooL_SPoT
  76. CooL_SPoT
  77. אורח
  78. אורח
  79. אורח [dcb]
  80. CooL_SPoT
  81. CooL_SPoT
  82. dj-electric
  83. CooL_SPoT
  84. CooL_SPoT
  85. CooL_SPoT
  86. CooL_SPoT
  87. מתכנת
  88. מתכנת
  89. CooL_SPoT
  90. CooL_SPoT
  91. אורח
  92. HeyYaL
  93. אורח
  94. CooL_SPoT
  95. CooL_SPoT
  96. CooL_SPoT
  97. CooL_SPoT
  98. CooL_SPoT
  99. CooL_SPoT
  100. HeyYaL
  101. CooL_SPoT
  102. CooL_SPoT
  103. Elrond
  104. itayf
  105. TomB
  106. CooL_SPoT
  107. MBD
  108. CooL_SPoT
  109. AmitimA
  110. אורח [קול ספוט]
  111. CooL_SPoT
  112. CooL_SPoT
  113. CooL_SPoT
  114. אורח [yaniv]
  115. CooL_SPoT
  116. CooL_SPoT
  117. ארתיום
  118. CooL_SPoT
  119. ארתיום
  120. CooL_SPoT
  121. sijp
  122. ארתיום
  123. CooL_SPoT
  124. CooL_SPoT
  125. ארתיום
  126. CooL_SPoT
  127. CooL_SPoT
  128. אייל
  129. ZooZ
  130. CooL_SPoT
  131. ZooZ
  132. CooL_SPoT
  133. CooL_SPoT
  134. ארתיום
  135. ארתיום
  136. CooL_SPoT
  137. ארתיום
  138. CooL_SPoT
  139. ארתיום
  140. ארתיום
  141. CooL_SPoT
  142. ארתיום
  143. CooL_SPoT
  144. nadavvin
  145. CooL_SPoT
  146. nadavvin
  147. CooL_SPoT
  148. CooL_SPoT
  149. ארתיום
  150. CooL_SPoT
  151. אייל
  152. ארתיום
  153. CooL_SPoT
  154. אייל
  155. ארתיום
  156. CooL_SPoT
  157. ארתיום
  158. CooL_SPoT
  159. אייל
  160. CooL_SPoT
  161. אייל
  162. CooL_SPoT
  163. אייל
  164. אורח [BLa]
  165. CooL_SPoT
  166. CooL_SPoT
  167. CooL_SPoT
  168. אורח
  169. CooL_SPoT
  170. ארתיום
  171. CooL_SPoT
  172. ארתיום
  173. אורח [משתמש]
  174. CooL_SPoT