ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 28/10/2009 - 23:48
נושא ההודעה: פנייה לאוניברסיטה הפתוחה "להכריח" שימוש בodt

שלום,
אני סטודנט בפתוחה, בשנה וחצי האחרונות, ופגשתי מגוון מנחים, כאלה המאפשרים להגיש קבצי lyx ו latex, כאלה הפתוחים להצעות ("תסביר לי למה אני צריך לאפשר לך לשלוח בפורמט וזה ואני אקבל אותו בשמחה"), כאלה המוכנים לקבל pdf, כאלה המוכנים רק doc וכאלה שמוכנים לקבל רק על נייר.

לצערי, השניים האחרונים מאוד נפוצים, והשניים הראשונים כמעט ולא קיימים והאמצעי, קיים בקושי. מה זה אומר לגבי? זה אומר שאני נאלץ ליצור קבצים ב openoffice (לצערי לא ב lyx) ולשמור אותם ב doc. זה מסורבל ולא נוח לי, בנוסף, לא תמיד הכל מושלם (לדוגמה נוסחאות).

מילא זו היתה הבעיה שלי, אבל המצב קשה יותר אפילו מכך, המבחנים לדוגמא ופתרונות לממ"נים (מטלות מנחה) מתפרסמים לא פעם בפורמט doc, וכאשר אלה כוללים נוסחאות, אני אבוד.


בכל מקרה, הגיעו מים עד נפש, במיוחד שהפתרון מאוד פשוט. החלטתי לפנות לאו"פ בבקשה ש"יכריחו" מנחים לקבל קבצי odt ולפרסם פתרונות\כל דבר אחר ב odt או לפחות ב pdf.

אני לא יודע כמה אני אצליח, אבל אני כן מתכוון לנסות, הפתוחה הוא מוסד שמתבסס כמעט באופן בלעדי על העברת מסמכים ואין זה הגיוני שאני אהיה חייב להגיש בפורמט הלא נגיש הזה.

אני מתכוון להעביר מכתב לאחראי על הלימודים הממוחשבים, ליו"ר אגודת הסטודנטים ואולי גם לדיקן.

המכתב יכלול את הסיבות שפירטתי פה, ובנוסף, את העובדה שזה חינם, ולכן נגיש לכולם, ואין זו דרישה נוראית לאפשר את זה.

אני מרגיש שאני מפספס לא מעט, ולכן פניתי אליכם Smile
אשמח לשמוע הצעות של דברים שאתם חושבים ששכחתי ושצריך להוסיף, ובנוסף איזה קישור על מסמך שמסביר על קוד פתוח ותוכנה חופשית למישהו שלא מכיר. כלומר, מסמך שמסביר בדיוק למה שימוש בתוכנה חופשית, במיוחד במוסד אקדמאי הוא חשוב, ואת החופש, הנגישות והשוויון שהוא מאפשר.

תודה מראש, ומקווה שאצליח,
תום.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 28/10/2009 - 23:52
נושא ההודעה:

אתה כזה נשמה ...
אם היית לומד אצלי - הייתי נותן לך להגיש עבודות חרוטות על משטחי סלע !!
Laughing

(או על מוקואים )

אם צריך את עזרתי - רק תגיד .

- דורון
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 28/10/2009 - 23:55
נושא ההודעה:

במישור הפרקטי .. אני חושב שבכזה מכתב שווה לשתף את המקור על מנת שייסיעו ..
ולמעשה כל ארגון , או עמותה , שרואים חשיבות בנושא של תקנים פתוחים ושימוש בתקנים פתוחים .

- דורון
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 28/10/2009 - 23:57
נושא ההודעה:

Anonymous :
אתה כזה נשמה ...
אם היית לומד אצלי - הייתי נותן לך להגיש עבודות חרוטות על משטחי סלע !!
Laughing

(או על מוקואים )

אם צריך את עזרתי - רק תגיד .

- דורון

צחוק צחוק, אבל אני מחשיב מנחה שמכריח אותי להגיש עבודות בנות 16 עמודים בכתב יד כמישהו שמכריח אותי להגיש עבודות חרוטות על משטחי סלע Smile
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 28/10/2009 - 23:57
נושא ההודעה:

Anonymous :
במישור הפרקטי .. אני חושב שבכזה מכתב שווה לשתף את המקור על מנת שייסיעו ..
ולמעשה כל ארגון , או עמותה , שרואים חשיבות בנושא של תקנים פתוחים ושימוש בתקנים פתוחים .

- דורון

זה לדוגמא, רעיון נפלא.
אני אשתף את המקור, אני לא מכיר עוד עמותה (אני מניח שיש עוד) אשר רלוונטית בנושא.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
צפריראורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 00:46
נושא ההודעה:

ניסית להבין איזו בעיה יש להם עם PDF?
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 00:50
נושא ההודעה:

צפריר :
ניסית להבין איזו בעיה יש להם עם PDF?

כן, אבל זו לא הנקודה. זה רק side effect.

הם לא אוהבים את העובדה שהם לא יכולים לכתוב לי הערות בתוך העבודות. (import/export זה לא נוח להם).
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
צפריראורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 00:59
נושא ההודעה:

כ"כ מסובך לכתוב הערות על קובץ PDF?

להיות צודק זה חשוב. אבל עדיף גם להבין מה מפריע להם.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 01:14
נושא ההודעה:

צפריר :
כ"כ מסובך לכתוב הערות על קובץ PDF?

להיות צודק זה חשוב. אבל עדיף גם להבין מה מפריע להם.


אני אישית לא יודע איך, אבל גם המנחים לא יודעים, ד"א, אשמח לשמוע איך (אולי אפשר כבר מעכשיו "להשתמש בזה").
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 09:21
נושא ההודעה:

מתוך הנחה שהם עובדים בחלונות ו Okular אינו רלבנטי, חפש בגוגל הקרוב למקום מגוריך annotate pdf. אני בטוח שתצליח במלאכה...
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
רם אוןאורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 10:26
נושא ההודעה: חופש אקדמי?

להערכתי, הפורמט שבו מוגשים מסמכים הוא חלק מהחופש האקדמי של המרצים. הבעיה עם צעד כפי שאתה מציע, ש-"מישהו" מהצד השני עלול לדרוש שימוש רק בפורמט doc. מהניסיון שלי עם נושאים כאלו, כאשר מעלים את הנושא לישיבה, אז אומרים "טוב, יש משהו בדבריו, אנחנו צריכים אחידות. בוא נעשה הצבעה על באיזה פורמט נתמוך". ואז הם מחליטים על doc ואכלנו אותה.

לכן, לדעתי הדרך לפעול היא באמצעות הסברה והעלאת מודעות. אם בתחילת שיעורים, קבוצה של בחורים (ורצוי גם כמה בחורות) צעירים, חסונים בנפשם ועליזים ברוחם יחלקו דפי הסבר על היתרונות של אופן אופיס (יכולת לייבא ולייצא pdf וכו' וכו'), קריאה לשמירה על זכויות יוצרים (לא לעשות שימוש בתוכנות קנינייות מועתקות של פיציסופט) עם לינק לאתר של אופן אופיס, אז אפשר יהיה אולי קצת לשנות.

כדאי לבקש פגישה עם המרצים לפני פעולה שכזו, לחלוק עימם את דעתכם, ליידע אותם לגבי מהלכם ולספק להם (רק להם) דיסק צרוב של התוכנה. אפשר ואף כדאי לשתף פעולה עם אגודת הסטונדטים.

במידה ואתם צריכים עזרה בניסוח, אתם כמובן מוזמנים לפנות אלי ב- agmonr בג'מייל, ואפשר (וגם רצוי להפליא) לפתוח דף בויקי של המקור ולרכז את הפעולות והמחשבות בנושא.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
SOME1לא בפורום כעת ת.הצטרפות: 22/10/2005 · הודעות: 160 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 10:57
נושא ההודעה:

גם אני סטודנט בפתוחה וגם אני מצטרף לקריאה הזו.
זאת ועוד - אני גם קורא לאפשר גם למי שמשתמש בלינוקס לצפות באופק. (שזה לצפות בשיעור באמצעות המחשב בבית במקום לנסוע לאוניברסיטה). כיום אופק דורש דפדפן של אקספלורר ומדיה פלייר לשם צפיה ואימות הפרטים. זה באמת מעיק להתקין חלונות רק בשביל אופק.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
ik_5לא בפורום כעת ת.הצטרפות: 16/04/2002 · הודעות: 3027 · מיקום: ישראל
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 11:01
נושא ההודעה:

כתבתי בדיוק על הדברים האלו כאן.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
tasn2אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 13:05
נושא ההודעה:

SOME1 :
גם אני סטודנט בפתוחה וגם אני מצטרף לקריאה הזו.
זאת ועוד - אני גם קורא לאפשר גם למי שמשתמש בלינוקס לצפות באופק. (שזה לצפות בשיעור באמצעות המחשב בבית במקום לנסוע לאוניברסיטה). כיום אופק דורש דפדפן של אקספלורר ומדיה פלייר לשם צפיה ואימות הפרטים. זה באמת מעיק להתקין חלונות רק בשביל אופק.

בקשר לאופק, אין מה לעשות, זו בעיה תשתיתית שקשה יחסית לפתור. (לעבור מערכת\לתקן את המערכת וכל אלה הם דברים בעייתיים).
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 13:08
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

רם און :
להערכתי, הפורמט שבו מוגשים מסמכים הוא חלק מהחופש האקדמי של המרצים. הבעיה עם צעד כפי שאתה מציע, ש-"מישהו" מהצד השני עלול לדרוש שימוש רק בפורמט doc. מהניסיון שלי עם נושאים כאלו, כאשר מעלים את הנושא לישיבה, אז אומרים "טוב, יש משהו בדבריו, אנחנו צריכים אחידות. בוא נעשה הצבעה על באיזה פורמט נתמוך". ואז הם מחליטים על doc ואכלנו אותה.

לכן, לדעתי הדרך לפעול היא באמצעות הסברה והעלאת מודעות. אם בתחילת שיעורים, קבוצה של בחורים (ורצוי גם כמה בחורות) צעירים, חסונים בנפשם ועליזים ברוחם יחלקו דפי הסבר על היתרונות של אופן אופיס (יכולת לייבא ולייצא pdf וכו' וכו'), קריאה לשמירה על זכויות יוצרים (לא לעשות שימוש בתוכנות קנינייות מועתקות של פיציסופט) עם לינק לאתר של אופן אופיס, אז אפשר יהיה אולי קצת לשנות.

כדאי לבקש פגישה עם המרצים לפני פעולה שכזו, לחלוק עימם את דעתכם, ליידע אותם לגבי מהלכם ולספק להם (רק להם) דיסק צרוב של התוכנה. אפשר ואף כדאי לשתף פעולה עם אגודת הסטונדטים.

במידה ואתם צריכים עזרה בניסוח, אתם כמובן מוזמנים לפנות אלי ב- agmonr בג'מייל, ואפשר (וגם רצוי להפליא) לפתוח דף בויקי של המקור ולרכז את הפעולות והמחשבות בנושא.

אני לא מסכים שזה חלק מהחופש האקדמאי של המרצים, שכן זה פוגע לחלוטין בחופש האקדמאי שלי.
אני מציע להם אלטרנטיבה ואפשרות להשתמש בשניהם, אני לצערי (תאכלס לא לצערי) לא יכול להשתמש ב MS OFFICE.

אני מסכים שעניין האחידות מפחיד. אבל אני לא דורש אחידות, אני דורש רף מינימלי.

לא חושב שדפי הסברה יעבדו.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
tasn2אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 13:09
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

Anonymous :
רם און :
להערכתי, הפורמט שבו מוגשים מסמכים הוא חלק מהחופש האקדמי של המרצים. הבעיה עם צעד כפי שאתה מציע, ש-"מישהו" מהצד השני עלול לדרוש שימוש רק בפורמט doc. מהניסיון שלי עם נושאים כאלו, כאשר מעלים את הנושא לישיבה, אז אומרים "טוב, יש משהו בדבריו, אנחנו צריכים אחידות. בוא נעשה הצבעה על באיזה פורמט נתמוך". ואז הם מחליטים על doc ואכלנו אותה.

לכן, לדעתי הדרך לפעול היא באמצעות הסברה והעלאת מודעות. אם בתחילת שיעורים, קבוצה של בחורים (ורצוי גם כמה בחורות) צעירים, חסונים בנפשם ועליזים ברוחם יחלקו דפי הסבר על היתרונות של אופן אופיס (יכולת לייבא ולייצא pdf וכו' וכו'), קריאה לשמירה על זכויות יוצרים (לא לעשות שימוש בתוכנות קנינייות מועתקות של פיציסופט) עם לינק לאתר של אופן אופיס, אז אפשר יהיה אולי קצת לשנות.

כדאי לבקש פגישה עם המרצים לפני פעולה שכזו, לחלוק עימם את דעתכם, ליידע אותם לגבי מהלכם ולספק להם (רק להם) דיסק צרוב של התוכנה. אפשר ואף כדאי לשתף פעולה עם אגודת הסטונדטים.

במידה ואתם צריכים עזרה בניסוח, אתם כמובן מוזמנים לפנות אלי ב- agmonr בג'מייל, ואפשר (וגם רצוי להפליא) לפתוח דף בויקי של המקור ולרכז את הפעולות והמחשבות בנושא.

אני לא מסכים שזה חלק מהחופש האקדמאי של המרצים, שכן זה פוגע לחלוטין בחופש האקדמאי שלי.
אני מציע להם אלטרנטיבה ואפשרות להשתמש בשניהם, אני לצערי (תאכלס לא לצערי) לא יכול להשתמש ב MS OFFICE.

אני מסכים שעניין האחידות מפחיד. אבל אני לא דורש אחידות, אני דורש רף מינימלי.

לא חושב שדפי הסברה יעבדו.


זה אני.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
צפריראורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 13:20
נושא ההודעה:

בדיקת תרגילי בית דורשת זמן רב. רצוי שיהיה נוח לבודק לבדוק את העבודות.

לדוגמה: אם מדובר על עבודות בתחום שבו כותבים נוסחאות, הבודק צריך לא סתם יכולת להוסיף הערות טקסטואליות אלא גם הערות שכוללות נוסחאות.

התירוץ המקובל לשימוש ב־MS-Office הוא "אם אין לך את זה בבית, השתמש בעותק שמותקן במחשב במעבדה". לחילופין, מדובר על פורמט מסמכים, והתוכנה שבה אתה משתמש יודעת ליצור מסמכים בפורמט הזה.

לכן לא כדאי סתם להלחם על זכויות בכוח. חשוב להבין מהם השימושים.

דרך אגב, איך זה פוגע בחופש האקדמי שלך? אתה לא משתמש בשום תוכנה קניינית לצורך התואר?
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 13:27
נושא ההודעה:

tasn2 :
SOME1 :
גם אני סטודנט בפתוחה וגם אני מצטרף לקריאה הזו.
זאת ועוד - אני גם קורא לאפשר גם למי שמשתמש בלינוקס לצפות באופק. (שזה לצפות בשיעור באמצעות המחשב בבית במקום לנסוע לאוניברסיטה). כיום אופק דורש דפדפן של אקספלורר ומדיה פלייר לשם צפיה ואימות הפרטים. זה באמת מעיק להתקין חלונות רק בשביל אופק.

בקשר לאופק, אין מה לעשות, זו בעיה תשתיתית שקשה יחסית לפתור. (לעבור מערכת\לתקן את המערכת וכל אלה הם דברים בעייתיים).


האופק הזה בעייתי לגמרי .. אני אומר את זה כבר שנים

- דורון (אופק)
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 14:04
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

ציטוט:

אני מסכים שעניין האחידות מפחיד. אבל אני לא דורש אחידות, אני דורש רף מינימלי.

לא חושב שדפי הסברה יעבדו.


יש אנשים שחושבים שדברים לא יעבדו, ויש אנשים שמנסים לראות אם הם יעבדו, ואם הם לא עובדים, מנסים שוב, ושוב ושוב עד שהדברים עובדים.

כל מה שאתה רואה סביבך, נעשה על ידי אנשים שניסו וניסו עד שזה עבד. כל השאר נעים עם הזרם. אתה יכול להחליט להילחם על הזכויות שלך, או לחכות שאחרים יעשו. קהילת הקוד הפתוח מונעת על ידי אנשים שחשבו שזה יעבוד, ואלפים רבים אחרים נהנים מהתוצרת שלהם. מחכים שזה יעבוד בשבילם. אפשר לחכות שהדברים יסתדרו לבד, ללמוד כמו ילד טוב ושקט, למצוא עבודה, לצאת בשמונה מהבית, לחזור בשבע ולהתגלגל במהלך החיים. ואפשר לנסות לעשות. אבל אם אף אחד לא מרים את דגל המאבק, שום דבר לא יזוז. אף אחד לא יעשה את העבודה בשבילכם.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
MaximBלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 01/03/2007 · הודעות: 333 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 15:52
נושא ההודעה:

אני כמובן מקווה מאוד שתצליחו אבל אני לא אופטימי לגבי זה - לפחות לא בזמן הקרוב...

מאתר (האוניברסיטה הפתוחה) שלא תומך בפיירפוקס כמו שצריך אני מסיק שזה לא כל כך מעניין אותם.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:23
נושא ההודעה:

צפריר :
בדיקת תרגילי בית דורשת זמן רב. רצוי שיהיה נוח לבודק לבדוק את העבודות.

לדוגמה: אם מדובר על עבודות בתחום שבו כותבים נוסחאות, הבודק צריך לא סתם יכולת להוסיף הערות טקסטואליות אלא גם הערות שכוללות נוסחאות.

התירוץ המקובל לשימוש ב־MS-Office הוא "אם אין לך את זה בבית, השתמש בעותק שמותקן במחשב במעבדה". לחילופין, מדובר על פורמט מסמכים, והתוכנה שבה אתה משתמש יודעת ליצור מסמכים בפורמט הזה.

לכן לא כדאי סתם להלחם על זכויות בכוח. חשוב להבין מהם השימושים.

דרך אגב, איך זה פוגע בחופש האקדמי שלך? אתה לא משתמש בשום תוכנה קניינית לצורך התואר?

למען האמת עד עכשיו (50%) יצא לי להשתמש פעם אחת, בקורס אחד, בממ"ן לא חובה בתוכנה קניינית, וזה היה MS ACCESS (אני סובל מהלם קרב עד היום, SQL לא סטנדרטי בעליל).
חוץ מזה, בכלל לא.
גם אם כן, בטח שזה לא היה בהיקף כזה (של ~8 עבודות בכל קורס).

זה לא פוגע לגמרי בחופש האקדמאי, אני יכול לעשות תואר עם דף ועט (קריאת ממנים זה יותר בעייתי אבל פתיר), או אפילו במחשבים במעבדות שלהם, אבל זה אומר שיותר קשה לי (בהרבה) לעשות תואר מבן אדם עם MS OFFICE בבית.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:28
נושא ההודעה:

MaximB :
אני כמובן מקווה מאוד שתצליחו אבל אני לא אופטימי לגבי זה - לפחות לא בזמן הקרוב...

מאתר (האוניברסיטה הפתוחה) שלא תומך בפיירפוקס כמו שצריך אני מסיק שזה לא כל כך מעניין אותם.

אני גם לא אופטימי, אבל אין מה להפסיד, לנסות זה פחות מאמץ מלהמשיך להגיש ממנים ב DOC עד סוף התואר Smile

ד"א הכל שם עובד מעולה בפיירפוקס (או יותר נכון, גרוע בכל הדפדפנים באותה מידה, וב IE קצת קצת פחות).
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:29
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

Anonymous :
ציטוט:

אני מסכים שעניין האחידות מפחיד. אבל אני לא דורש אחידות, אני דורש רף מינימלי.

לא חושב שדפי הסברה יעבדו.


יש אנשים שחושבים שדברים לא יעבדו, ויש אנשים שמנסים לראות אם הם יעבדו, ואם הם לא עובדים, מנסים שוב, ושוב ושוב עד שהדברים עובדים.

כל מה שאתה רואה סביבך, נעשה על ידי אנשים שניסו וניסו עד שזה עבד. כל השאר נעים עם הזרם. אתה יכול להחליט להילחם על הזכויות שלך, או לחכות שאחרים יעשו. קהילת הקוד הפתוח מונעת על ידי אנשים שחשבו שזה יעבוד, ואלפים רבים אחרים נהנים מהתוצרת שלהם. מחכים שזה יעבוד בשבילם. אפשר לחכות שהדברים יסתדרו לבד, ללמוד כמו ילד טוב ושקט, למצוא עבודה, לצאת בשמונה מהבית, לחזור בשבע ולהתגלגל במהלך החיים. ואפשר לנסות לעשות. אבל אם אף אחד לא מרים את דגל המאבק, שום דבר לא יזוז. אף אחד לא יעשה את העבודה בשבילכם.

מה שאתה אמרת נחמד ונכון, אבל לא קשור, זה לא שויתרתי על המאבק, בדיוק ההפך, אני פשוט חושב שהדרך שאתה מציע להאבק בעזרתה לא יעילה, ולכן אני מנסה באפיקים שונים.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:32
נושא ההודעה:

בכל מקרה, סטינו מהדיון, אשמח לשמוע הצעות לנקודות ששווה לכתוב.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
רם אוןאורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:54
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

ציטוט:
מה שאתה אמרת נחמד ונכון, אבל לא קשור, זה לא שויתרתי על המאבק, בדיוק ההפך, אני פשוט חושב שהדרך שאתה מציע להאבק בעזרתה לא יעילה, ולכן אני מנסה באפיקים שונים.


אני לא הצעתי דרך אחת. אני הצעתי מספר דרכים. ובין השאר, לתאם בין הפעילים באמצעות משאבים שכבר עומדים לרשותכם. יכול להיות שהניסיון שלי בתחום הזה הוא בעינך כקליפתה שום (שזה לחלוטין ליגטמי). אבל אם יש לך דרכים אחרות לפעול בהן, אנא חלוק אותן עימנו, לתועלת הניסיון המצטבר של כולם.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 17:58
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

רם און :
ציטוט:
מה שאתה אמרת נחמד ונכון, אבל לא קשור, זה לא שויתרתי על המאבק, בדיוק ההפך, אני פשוט חושב שהדרך שאתה מציע להאבק בעזרתה לא יעילה, ולכן אני מנסה באפיקים שונים.


אני לא הצעתי דרך אחת. אני הצעתי מספר דרכים. ובין השאר, לתאם בין הפעילים באמצעות משאבים שכבר עומדים לרשותכם. יכול להיות שהניסיון שלי בתחום הזה הוא בעינך כקליפתה שום (שזה לחלוטין ליגטמי). אבל אם יש לך דרכים אחרות לפעול בהן, אנא חלוק אותן עימנו, לתועלת הניסיון המצטבר של כולם.

ממש לא אמרתי שהניסיון שלך בתחום קטן, או שהדרך שלך לא נכונה, למען האמת כשכתבתי שהדרך לא יעילה, התכוונתי שהיא לא יעילה בשבילי. אני לא הולך לשיעורים בפתוחה, מה שאומר זה שאני אצטרך ללכת במיוחד ורק בשביל מסיונריות. Smile
חוץ מזה, שאני לא חושב שאני אצליח להמיר סטודנטים כאשר המנחה בעצמו לא מאפשר, הרי האידיאולוגיה לא מדברת אל כולם ואין יתרונות גדולים מאוד ל OO מלבד החופש, הסטנדרטים, המשקל, הניידות וכל הדברים האלה (ששוליים לרוב המשתמשמים).

אני חושב שההחלטה צריכה להיות החלטה מנהלתית, והרעיונות שלך צריכים לבוא כצעד שני.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 21:47
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

TAsn :
רם און :
ציטוט:
מה שאתה אמרת נחמד ונכון, אבל לא קשור, זה לא שויתרתי על המאבק, בדיוק ההפך, אני פשוט חושב שהדרך שאתה מציע להאבק בעזרתה לא יעילה, ולכן אני מנסה באפיקים שונים.


אני לא הצעתי דרך אחת. אני הצעתי מספר דרכים. ובין השאר, לתאם בין הפעילים באמצעות משאבים שכבר עומדים לרשותכם. יכול להיות שהניסיון שלי בתחום הזה הוא בעינך כקליפתה שום (שזה לחלוטין ליגטמי). אבל אם יש לך דרכים אחרות לפעול בהן, אנא חלוק אותן עימנו, לתועלת הניסיון המצטבר של כולם.

ממש לא אמרתי שהניסיון שלך בתחום קטן, או שהדרך שלך לא נכונה, למען האמת כשכתבתי שהדרך לא יעילה, התכוונתי שהיא לא יעילה בשבילי. אני לא הולך לשיעורים בפתוחה, מה שאומר זה שאני אצטרך ללכת במיוחד ורק בשביל מסיונריות. Smile
חוץ מזה, שאני לא חושב שאני אצליח להמיר סטודנטים כאשר המנחה בעצמו לא מאפשר, הרי האידיאולוגיה לא מדברת אל כולם ואין יתרונות גדולים מאוד ל OO מלבד החופש, הסטנדרטים, המשקל, הניידות וכל הדברים האלה (ששוליים לרוב המשתמשמים).

אני חושב שההחלטה צריכה להיות החלטה מנהלתית, והרעיונות שלך צריכים לבוא כצעד שני.


מדוע אתה טוען שאידאולוגיה לא מעניינת את רוב המשתמשים?
אידאולוגיה לא מעניינת את מי שלא הסבירו לו את החשיבות שלה.
חשוב מאד להסביר את האידאולוגיה ובעיקר בעולם האקדמי.
תוכנה קניינית עוצרת את התקדמות המין האנושי וחשוב להדגיש זאת בכל רגע ורגע.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 22:01
נושא ההודעה: Re: חופש אקדמי?

Anonymous :
TAsn :
רם און :
ציטוט:
מה שאתה אמרת נחמד ונכון, אבל לא קשור, זה לא שויתרתי על המאבק, בדיוק ההפך, אני פשוט חושב שהדרך שאתה מציע להאבק בעזרתה לא יעילה, ולכן אני מנסה באפיקים שונים.


אני לא הצעתי דרך אחת. אני הצעתי מספר דרכים. ובין השאר, לתאם בין הפעילים באמצעות משאבים שכבר עומדים לרשותכם. יכול להיות שהניסיון שלי בתחום הזה הוא בעינך כקליפתה שום (שזה לחלוטין ליגטמי). אבל אם יש לך דרכים אחרות לפעול בהן, אנא חלוק אותן עימנו, לתועלת הניסיון המצטבר של כולם.

ממש לא אמרתי שהניסיון שלך בתחום קטן, או שהדרך שלך לא נכונה, למען האמת כשכתבתי שהדרך לא יעילה, התכוונתי שהיא לא יעילה בשבילי. אני לא הולך לשיעורים בפתוחה, מה שאומר זה שאני אצטרך ללכת במיוחד ורק בשביל מסיונריות. Smile
חוץ מזה, שאני לא חושב שאני אצליח להמיר סטודנטים כאשר המנחה בעצמו לא מאפשר, הרי האידיאולוגיה לא מדברת אל כולם ואין יתרונות גדולים מאוד ל OO מלבד החופש, הסטנדרטים, המשקל, הניידות וכל הדברים האלה (ששוליים לרוב המשתמשמים).

אני חושב שההחלטה צריכה להיות החלטה מנהלתית, והרעיונות שלך צריכים לבוא כצעד שני.


מדוע אתה טוען שאידאולוגיה לא מעניינת את רוב המשתמשים?
אידאולוגיה לא מעניינת את מי שלא הסבירו לו את החשיבות שלה.
חשוב מאד להסביר את האידאולוגיה ובעיקר בעולם האקדמי.
תוכנה קניינית עוצרת את התקדמות המין האנושי וחשוב להדגיש זאת בכל רגע ורגע.


לא לכולם זה חשוב. לא לכולם אכפת מהתקדמות המין האנושי, אפילו לא בעולם האקדמי.
לי זה לא היה חשוב בעבר.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 29/10/2009 - 23:38
נושא ההודעה:

אני חושב שכדאי שננסח מכתב בקשה אחיד שיועבר מכולנו (סטודנטים באו"פ/עברית/תל אביב/מכללות/בתי ספר/אוהבי קוד פתוח/לינוקסאים/משתמשי אופן אופיס/משתמשי פיירפוקס/חברים של../ וכו')ובכל הערוצים האפשריים (פורומים באו"פ/אימייל אישי/טלפונים/פקסים/טלגרף/דואר/יונה/פידג'ין/מסנ-- סליחה, איסיקיו/סקייפ/פייסבוק/טוויטר/רסס על קירות/גוגל גל/ וכו') אל כל האנשים שקשורים לנושא במישרין או בעקיפין (מנחים/מרכזים/דיקן/אגודת הסטודנטים/נשיאת האוניברסיטה/תקשורת/המקור/איגוד האינטרנט/שכנים של חברים של גורמים/ וכו'), אולי זה יזיז משהו.
אני כמובן בעד וברגע שיתפרסם נוסח גם אני מצטרף למשלוח המוני.
האוניברסיטה הפתוחה משתמשת בפורמטים סגורים. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
TAsnלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 10/10/2006 · הודעות: 892 ·
 

הודעה פורסם: 30/10/2009 - 09:41
נושא ההודעה:

Anonymous :
אני חושב שכדאי שננסח מכתב בקשה אחיד שיועבר מכולנו (סטודנטים באו"פ/עברית/תל אביב/מכללות/בתי ספר/אוהבי קוד פתוח/לינוקסאים/משתמשי אופן אופיס/משתמשי פיירפוקס/חברים של../ וכו')ובכל הערוצים האפשריים (פורומים באו"פ/אימייל אישי/טלפונים/פקסים/טלגרף/דואר/יונה/פידג'ין/מסנ-- סליחה, איסיקיו/סקייפ/פייסבוק/טוויטר/רסס על קירות/גוגל גל/ וכו') אל כל האנשים שקשורים לנושא במישרין או בעקיפין (מנחים/מרכזים/דיקן/אגודת הסטודנטים/נשיאת האוניברסיטה/תקשורת/המקור/איגוד האינטרנט/שכנים של חברים של גורמים/ וכו'), אולי זה יזיז משהו.
אני כמובן בעד וברגע שיתפרסם נוסח גם אני מצטרף למשלוח המוני.
האוניברסיטה הפתוחה משתמשת בפורמטים סגורים. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

נשמע לי רעיון נפלא. עכשיו רק צריך לכתוב את זה Smile
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
הצגת הודעות מלפני:     
מעבר אל:  
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
PNphpBB2 © 2003-2004 

תוכן הדיון

  1. TAsn
  2. אורח
  3. אורח
  4. TAsn
  5. TAsn
  6. אורח [צפריר]
  7. TAsn
  8. אורח [צפריר]
  9. TAsn
  10. אורח
  11. אורח [רם און]
  12. SOME1
  13. ik_5
  14. אורח [tasn2]
  15. אורח
  16. אורח [tasn2]
  17. אורח [צפריר]
  18. אורח
  19. אורח
  20. MaximB
  21. TAsn
  22. TAsn
  23. TAsn
  24. TAsn
  25. אורח [רם און]
  26. TAsn
  27. אורח
  28. TAsn
  29. אורח
  30. TAsn