פורסם: 26/02/2012 - 11:14
נושא ההודעה: בטר פלייס יותר סגורה ממיקרוסופט
|
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 02/03/2012 - 16:47
נושא ההודעה:
|
לא מפתיע... המטרה של בטרפלייס בראש ובראשונה היא להרוויח כסף וליצור חסם כניסה גבוה למתחרים אפשריים ורק אח"כ לגמול את הציבור משימוש בדלק.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 02/03/2012 - 20:33
נושא ההודעה:
|
סליחה, אבל מה?
הקישור לכתבה שם מסביר שיש להם "רישיון שימוש" בסלולות (אתה קונה את האוטו, והשירות שהם נותנים לך הוא בגדול הטענת הסוללות). התנאים שם לא כאלו גרועים - ובאים בהחלט לקראת החברה, אבל בצדק.
הבעייה האמיתית היא הטענה מנוהלת: זה אומר שאתה יכול להטעין רק דרך טחנת ההטענה שלהם. אתה לא יכול להשתמש במשהו תחליפי. אבל זה משהו ידוע לא?
האם לזה התכוונת?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 02/03/2012 - 22:24
נושא ההודעה: "בטרפלייס"=עסקי סחיטה ופרוטקשן בחסות שקר [טכנולוגי
|
כל הרווחיות מתבססת על מונופול בטעינה
מה לא ברור ? מה ההצדקה ?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 02/03/2012 - 22:53
נושא ההודעה:
|
הבעיה היא שבכל העולם כבר יש מכוניות חשמליות שאפשר להטעין בכל מקום ולינסוע.
פה עשו מיזם נתנו מונופול לאדון אגאסי ומשפחת עופר חוגגת.
במקום לעשות תחרות בריאה ככה זה בכל תחום פה וכרגיל אנחנו משלמים יותר כמו בכל דבר אז למה שבמכוניות חשמליות זה יהיה שונה?
http://www.engadget.com/2012/03/02/ford-focus-gets-epa-rating-105-mpge-76-mile-range/
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 02/03/2012 - 23:48
נושא ההודעה: האם לרכב החשמלי יש יתרונות בהשואה לפתרונות אחרים?
|
1. המכונית החשמלית ממירה זיהום אויר מרכב מנועי לזיהום אויר מיצור חשמל. ונדמה לי שזיהום אויר מרכב מנועי הוא בעיקר מקומי, ובעל השפעה קצרה בזמן. ובניגוד לכך, ההשפעות האקולוגיות של זיהום אויר תעשיתי הן הרבה יותר קשות. וישראל התחיבה לצמצם אותן, ולא ברור איך תעמוד ביעדים.
2. בפרסומים האחרונים סביב העלאת מחיר הדלק נטען ששכבה גדולה של משתמשי רכב ליסינג אינם מוטרדים ממחיר הדלק. ועוד נטען שלהעלאה יש הצדקה חברתית. למשל, לחמישון התחתון אין רכב. אז הוא נאלץ להשתמש בתחבורה ציבורית. וכל מי שיכול בורח ממנה. אולי אם היו לה יותר משתמשים אז השרותים שלה היו הרבה יותר טובים? אבל ענין טיב השרותים התחבורה הציבורית הוא משני. כנראה שהבעיה החברתית היותר גדולה היא ששימוש רחב בהנעה חשמלית יגדיל את צריכת החשמל באופן ניכר. זאת אומרת שיגדל הצורך בתחנות כח. ולכן גם החוב העצום של חברת החשמל. והקרקע, שאינה בנמצא, להקים אותן. כך שאלו שהיום פחות מוטרדים ממחיר הדלק, בין אם הם בעלי רכב ליסינג או חסרי רכב, ישלמו בגלל הרכב החשמלי. ובהקשר זה, הערת אגב היא שאולי ענין המונופול, אם קים, מסיע לתמחור החשמל לפי מידת החיוניות של הצריכה שלו.
3. את השימוש בתחבורה ציבורית לעומת פרטית כבר הזכרתי. בכלל, האם כדאי לעודד תחבורה פרטית גם מסיבות של אקולוגיה וצורך בתשתיות? ואולי הנעה בגז עדיפה על הנעה חשמלית?
4. יתכן שבטר פלייס יותר סגורה ממיקרוסופט. אבל, עד לאחרונה, לא היה ניתן לניד מכשיר סלולרי בין החברות. וגלישה סלולרית הוגבלה לפורטלים של החברות. כלומר, בניגוד ל MS בעבר, בטר פלייס היא עוד ספק של מוצר או שירות. והגישה השלטת היא שדרוש גם בידול, לא רק אחידות.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 03/03/2012 - 00:22
נושא ההודעה:
|
למדינת ישראל יש פה בעיה קשה של הפסד מס כבד על הדלק, והדלק פה הוא החשמל. זו הדרך היחידה למנוע זאת.
אני מניח, שאילו מיזמים נוספים דומים לבטרפלס היו מנסים לקום המדינה היתה מאפשרת זאת.
הדרך הנכונה להבין מה קורה פה נעשית דרך החור של הגרוש - מה ואיך המדינה מרוויחה מזה. . .
כסף מס - זה כל הסיפור
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 03/03/2012 - 02:49
נושא ההודעה: Re: האם לרכב החשמלי יש יתרונות בהשואה לפתרונות אחרים?
|
Anonymous : | 1. המכונית החשמלית ממירה זיהום אויר מרכב מנועי לזיהום אויר מיצור חשמל. ונדמה לי שזיהום אויר מרכב מנועי הוא בעיקר מקומי, ובעל השפעה קצרה בזמן. ובניגוד לכך, ההשפעות האקולוגיות של זיהום אויר תעשיתי הן הרבה יותר קשות. וישראל התחיבה לצמצם אותן, ולא ברור איך תעמוד ביעדים.
2. בפרסומים האחרונים סביב העלאת מחיר הדלק נטען ששכבה גדולה של משתמשי רכב ליסינג אינם מוטרדים ממחיר הדלק. ועוד נטען שלהעלאה יש הצדקה חברתית. למשל, לחמישון התחתון אין רכב. אז הוא נאלץ להשתמש בתחבורה ציבורית. וכל מי שיכול בורח ממנה. אולי אם היו לה יותר משתמשים אז השרותים שלה היו הרבה יותר טובים? אבל ענין טיב השרותים התחבורה הציבורית הוא משני. כנראה שהבעיה החברתית היותר גדולה היא ששימוש רחב בהנעה חשמלית יגדיל את צריכת החשמל באופן ניכר. זאת אומרת שיגדל הצורך בתחנות כח. ולכן גם החוב העצום של חברת החשמל. והקרקע, שאינה בנמצא, להקים אותן. כך שאלו שהיום פחות מוטרדים ממחיר הדלק, בין אם הם בעלי רכב ליסינג או חסרי רכב, ישלמו בגלל הרכב החשמלי. ובהקשר זה, הערת אגב היא שאולי ענין המונופול, אם קים, מסיע לתמחור החשמל לפי מידת החיוניות של הצריכה שלו.
3. את השימוש בתחבורה ציבורית לעומת פרטית כבר הזכרתי. בכלל, האם כדאי לעודד תחבורה פרטית גם מסיבות של אקולוגיה וצורך בתשתיות? ואולי הנעה בגז עדיפה על הנעה חשמלית?
4. יתכן שבטר פלייס יותר סגורה ממיקרוסופט. אבל, עד לאחרונה, לא היה ניתן לניד מכשיר סלולרי בין החברות. וגלישה סלולרית הוגבלה לפורטלים של החברות. כלומר, בניגוד ל MS בעבר, בטר פלייס היא עוד ספק של מוצר או שירות. והגישה השלטת היא שדרוש גם בידול, לא רק אחידות. |
עלית מחיר הדלק תפגע יותר בשכבות החלשות. העלת מחיר הדלק תעלה את מחירי המזון באופן קשה מה שיגדיל את מספר האנשים שלא יכולים לממן אוכל בריא, שלא לדבר על מספיק אוכל כדי לא להרגיש רעב.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 03/03/2012 - 09:29
נושא ההודעה:
|
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ : |
למדינת ישראל יש פה בעיה קשה של הפסד מס כבד על הדלק, והדלק פה הוא החשמל. זו הדרך היחידה למנוע זאת.
אני מניח, שאילו מיזמים נוספים דומים לבטרפלס היו מנסים לקום המדינה היתה מאפשרת זאת.
הדרך הנכונה להבין מה קורה פה נעשית דרך החור של הגרוש - מה ואיך המדינה מרוויחה מזה. . .
כסף מס - זה כל הסיפור |
מסכים לגמרי. הסיפור פה זה המס על הדלק שהמדינה לא רוצה לוותר עליו, מס שערורייתי ורגרסיבי (כלומר כולם משלמים אותו מס מי שיש לו ג'יפ חדש 4X4 ומי שיש לו ג'יפה).
לגבי הזיהום אוויר כמובן שזה קישקוש ברור לגמרי שייצור חשמל תעשייתי פחות מזהם וכמובן שניתן להשתמש בגז ולא בדלק. שיקחו את הרווחים מהגז של תשובה במקום מס על הדלק ויתנו לייבא מכונית חשמלית חופשי. על זה הם לא חשבו שם בירושלים. למעשה הם לא חושבים כלל. רק מכבים שרפות עם סופר טאנקר שמצאו בגוגל. לפחות הם יודעים לחפש בגוגל...
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 03/03/2012 - 11:47
נושא ההודעה: "בטר פלייס" בעברית=חרא של מקום, אלא אם יפילו את הק
|
יי
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 01/04/2012 - 17:14
נושא ההודעה: Re: בטר פלייס יותר סגורה ממיקרוסופט
|
אתה יכול להרגע, חוזה השימוש הזה, כנראה "מחולל פלאים"
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
|