בתור מישהו שכבר קיבל "צעקות" כמה פעמים בפורומים, אני לא יכול אלא להסכים עם כל מי שמוכן להתעמת עם בעיות במקום להתעצבן על כל מי שמתייאש מהר יותר ממנו.
ההתרעמות של כל מי שחוזר לחיבוק הדוב של מיקרוסופט היא, לדעתי, מובנת.
למה?
יש הרבה משתמשים בפורומים האלה, שאולי גם מנהלים אותם, שמתייחסים ממש בזלזול לכל מי שכותב דברים שלא לטעמם, או אפילו משעממים אותם.
למשל: במשך תקופה ארוכה לא הצלחתי לחלץ את הסיסמא שלי לאתר, ובסופו של דבר החלטתי לרשום אימייל למנהלים כדי לקבל את הסיסמא.
מסתבר שמרוב רישומים לאתרים, הייתי בטוח שנרשמתי לאתר, מה שלא ממש קרה.
ואז קיבלתי שתי תגובות ממנהלי האתר, כשבאחת מהן הרגשתי שאם הוא היה יכול לבעוט בי בסימטא חשוכה, הוא בהחלט היה עושה את זה
נראה לי שההצעה הטובה ביותר לכל העצבנים וחסרי הסבלנות היא של קולספוט:
"ג. אם הטרול ממשיך להתווכח אז להפסיק לענות לו"
אם כבר אכפת למנהלי הפורומים מאיך שהקהילה נראית, אז כדאי שיעברו על הודעות ויתקנו בהן שגיאות כתיב מביכות שחוזרות על עצמן באותה הודעה. גם ככה חושבים שכולם כאן פריקים - רק חסר שישמו על אנשי הקוד הפתוח תווית של "אנלפביתים".
המטרות של הקוד הפתוח הן יותר מדי חשובות מכדי שמישהו ייתן לרגשות אישיים להבריח אנשים מהדרך הנכונה.
אה, ומי היה זה שהפנה משתמש מנדרייק שרצה להתקדם - לסלאקוור?!