ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 03/07/2013 - 13:58
נושא ההודעה: רוצה שהחלק הפנימי של אובייקט בבלנדר לא יהיה שקוף בזמן עבודה

אם אני לוקח קוביה ,ומוחק את אחד הפאות (כדי לבצע משהו חדש בפנים)
צידי הפאות הפנימים שקופים בזמן עריכה (אחרי הרינדור הם מקבלים את הטקסטורה ששמתי)
והחיצונים מקבלים את הטקסטורה עוד בזמן עריכה

1. איך אני יוצר טקסטורה לצד הפנימי והחיצוני של כל פאה
2. מה בעצם הסיבה לזה ?
3.אם אפשר הכוונה ,מה צריך ללמוד כדי לדעת את התשובה לבד (אם יש קישור מצויין)

תודה
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
trewאורח · ·
 

הודעה פורסם: 03/07/2013 - 17:20
נושא ההודעה:

אני לא יודע על איזה גרסה אתה עובד אבל במידה ואתה עם הגרסה החדשה וכך זה עובד לך ברירת מחדל אתה מוזמן לרוץ לדווח באג (הגרסה היציבה היום היא 2.67).

בגדול יש סיבה טובה שה יעבוד כך והיא שאם אתה מסתכל על פייס בצורה ההפוכה שלו שזה אומר לא בצורה שמישהו אמור לראות אותו, אין סיבה שהוא יסתיר לך את האובייקטים האחרים בתצוגה, כך זה עובד ב3Dmax ברירת מחדל (מרגיז מאוד לפעמים).

בבלנדר מידיעה זה לא עובד כך ולא אמור לעבוד כך אלא אם כן הגדרת את התוכנה לזה.
בכל אופן לעוד שאלות כאלו ועם קצת יותר משתמשים עבריים תוכל להיכנס לפורום של בלנדר ישראל.

http://forum.blender.org.il/index.php
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 03/07/2013 - 19:03
נושא ההודעה:

היי תודה
אני אנסה לראות אולי זה מתנהג אחרת בגרסאות אחרות .
סוף סוף הצדקה לבית קברות להפצות לינוקס שיצרתי על המחשב Very Happy
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
הצגת הודעות מלפני:     
מעבר אל:  
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
תגובה לנושא
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
PNphpBB2 © 2003-2004 

תוכן הדיון

  1. אורח
  2. אורח [trew]
  3. אורח