יש משהוא לא הוגן באיך שמלמדים ומציגים c++
יש לי תחושה שלימוד c++היום היה צריך להתחיל מ cmake שילוב סיפריות חיצוניות סטטי ודינמי, אחרכך פרק שלום על ניהול זיכרון
ב c רלאסי, המצאת אופרטור ה new, מערכים, ואז להתקדם ל STL, string.
ניהול זיכרון ע״י האב כפי שיש עדיין ב qt.
כמובן העברת משתנים ב ref ןלא pointer, המנעות מ sharedPointer לטובת unique.
דגשים על copiable של המחלקה ושימוש ב std:move
קאסטינכ מודרני (קאסטינג דינמי וסטטי)
ומשם לתת דגש עצום רק על C++ Core Guidelines ודגש על עבודה עם הלינטר.
היכן הסטנדרטים מיושמים בלינטר והיכן מישמים פחות טוב.
כמו שלא הגיוני ללמד python3 ללא ללמד עבהודה עם לינטר,
הדרך שמלמדים c ו c++חייבת לתת דגש על c++17, ובמקרים מסויימים גל על cpp20.
ורק אחרכך על אספקטים של מדעי המחשב.
(לדעתי)
|