ווטסאפ - לינוקס, BSD, קוד פתוח ותוכנה חופשית בעברית. Whatsup - Linux, BSD, open source and free software in Hebrew

 
 
  כניסת חברים · רישום · שכחתי סיסמה  
tux the penguin
נושא זה נעול . לא ניתן לערוך הודעות או להגיב
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
דוביקסSite Moderator ת.הצטרפות: 20/12/2002 · הודעות: 8369 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 09:31
נושא ההודעה:

WolfSign :
אם זה לא מדריך לסופר מתחילים אז מה כן... Laughing


תקרא שוב את מה שכתבתי:

ציטוט:
קהל היעד שלו אינו בהכרח מתחילים אלא משתמשי לינוקס - יש בו מידע שיכול לעזור למתחילים ובתקווה גם למתקדמים יותר.


באותה מידה שאתה מצטט פרק למתחילים, יש שם גם פרקים למתקדמים יותר (עניין יחסי, כמובן):

- הידור קרנל (ליבה)
- מדריך לינוקס לכתיבת תסריטי מעטפת

וכו' - עדיין יש מקום להוסיף ערכים גם בפרקים הבסיסיים יותר וגם המתקדמים יותר, אבל בהחלט אי אפשר לקרוא למדריך ווטסאפ "מדריך למתחילים".
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
unicomלא בפורום כעת ת.הצטרפות: 02/11/2003 · הודעות: 99 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 09:39
נושא ההודעה:

שוב, לא כל מי שמשתמש בלינוקס יכול להשקיע זמן במחקרים. מה שכן, ניתן להשקיע יותר בקליטת משתמשים באתר, ואני מתכוון להכוונה נכונה: מה האופציות הקיימות לחיפוש, הדרך לשאול שאלות וכו'. אני יודע שקיים חומר רב בנושא אבל משתמש חדש באתר לא תמיד נחשף אליו מיידית.

דרור.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 10:01
נושא ההודעה:

unicom :
אולי תפסיקו להתבכיין. מי שישמע אותכם עוד יחשוב שזה עולה לכם כסף. מה קרה? אז שואלים שאלות, וחלקן יכול להיות, שטותיות עבורכם אבל לא עבור אותו משתמש שרק נחת בלינוקס. כל חייו הרגילו אותו לקלי הקלות של Windows ופתאום הוא צריך לבצע יותר מפעולה אחת רק כדי לקרוא את ה - floppy שלו....כל חייו הבין וידע שיש לו במחשב את Drive C ופתאום אין......מוזר לא?! אולי ההתקנה לא היתה בסדר? והיה ואותו משתמש מחפש באינטרנט אחר תשובה, ובהנחה שהאנגלית שלו לא מי יודע מה אם בכלל, הוא מגיע לגוגל ישראל. אבל רגע, מה קרה לעברית? או והיה ויש עברית, מה זה הגועל הזה. ב - XP הכל עבד חלק מההתחלה. להמשיך לבעיות מתקדמות יותר??? הגיע הזמן שחלק מכם יבין שלא לכולם יש את הזמן לבצע מחקרים רק על מנת שהם יוכלו לעבוד עם לינוקס. לא לכולם יש את הפתיחות, הידע והסבלנות על מנת לעבור את שבעת מדורי הגיהנום שמשתמש Windows צריך לעבור על מנת שחווית השימוש שלו בלינוקס תהיה מוצלחת. לא כל אחד מודע לעוצמה של גוגל, או לעזרה שמציע מדריך Whatsup . וגם אם כן, לא לכל אחד יש את הזמן או הרצון להשקיע 6 חודשים רק כדי להגיע לרמת התיפעול שהיתה להם ב - Windows . תבינו נקודת מפתח כאן: Windows מהווה ברירת מחדל עבור רוב משתמשי המחשבים - לינוקס לא! וזה דבר שמחייב אותנו, משתמשי לינוקס, לקבל באהבה כל פניה, שאלה או תלונה בנוגע למערכת ההפעלה אותה אנחנו כל-כך אוהבים. מי שלא מתאים לו, או מי שחושב שהשאלות מציקות, או בסיסיות מידי וכו', פשוט שלא יענה. ישנם מספיק חבר'ה מקצוענים פה שיעזרו. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!!! ברגע שמשתמשים חדשים יקבלו כתף קרה, הם יעשו את מה שהכי קל.....יחזרו לברירת המחדל - Windows . ובשורה התחתונה, זה לא מה שאנחנו רוצים. אז תחשבו טוב לפני שנכנסים במשתמש חדש שעדיין בהלם ובשבילו למצוא את ה - C זה עולם ומלואו!!!
Whatsup הוא אתר מדהים - אל תהרסו אותו בשחצנות!!!!!

דרור.


אני מסכים יתך 100%
pacman
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 13:43
נושא ההודעה:

לwliad אני בהחלט נוהג לרוב להפנות לקישורי ישנים או לענות, אבל כעבור כמה זמן זה מתחיל להמאס כאשר אתה מפנה במשך כל שבוע לאותו קישור..

מדריך ווטסאפ אינו למתחילים.
וגם לא המדריך לשאילת שאלות,
שן יש אנשים שמעדיפים לקרוא תמציתי וקצר.

אני מתנדב להכין מדריך קצר, שמסביר כיצד להתמצא בתשובות ושאלות בעולם הלינוקס ומה הם השלבים שנהוג לעשות לפני שאילת שאלה בפורום.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 13:45
נושא ההודעה:

unicom :
אולי תפסיקו להתבכיין. מי שישמע אותכם עוד יחשוב שזה עולה לכם כסף. מה קרה? אז שואלים שאלות, וחלקן יכול להיות, שטותיות עבורכם אבל לא עבור אותו משתמש שרק נחת בלינוקס. כל חייו הרגילו אותו לקלי הקלות של Windows ופתאום הוא צריך לבצע יותר מפעולה אחת רק כדי לקרוא את ה - floppy שלו....כל חייו הבין וידע שיש לו במחשב את Drive C ופתאום אין......מוזר לא?! אולי ההתקנה לא היתה בסדר? והיה ואותו משתמש מחפש באינטרנט אחר תשובה, ובהנחה שהאנגלית שלו לא מי יודע מה אם בכלל, הוא מגיע לגוגל ישראל. אבל רגע, מה קרה לעברית? או והיה ויש עברית, מה זה הגועל הזה. ב - XP הכל עבד חלק מההתחלה. להמשיך לבעיות מתקדמות יותר??? הגיע הזמן שחלק מכם יבין שלא לכולם יש את הזמן לבצע מחקרים רק על מנת שהם יוכלו לעבוד עם לינוקס. לא לכולם יש את הפתיחות, הידע והסבלנות על מנת לעבור את שבעת מדורי הגיהנום שמשתמש Windows צריך לעבור על מנת שחווית השימוש שלו בלינוקס תהיה מוצלחת. לא כל אחד מודע לעוצמה של גוגל, או לעזרה שמציע מדריך Whatsup . וגם אם כן, לא לכל אחד יש את הזמן או הרצון להשקיע 6 חודשים רק כדי להגיע לרמת התיפעול שהיתה להם ב - Windows . תבינו נקודת מפתח כאן: Windows מהווה ברירת מחדל עבור רוב משתמשי המחשבים - לינוקס לא! וזה דבר שמחייב אותנו, משתמשי לינוקס, לקבל באהבה כל פניה, שאלה או תלונה בנוגע למערכת ההפעלה אותה אנחנו כל-כך אוהבים. מי שלא מתאים לו, או מי שחושב שהשאלות מציקות, או בסיסיות מידי וכו', פשוט שלא יענה. ישנם מספיק חבר'ה מקצוענים פה שיעזרו. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!!! ברגע שמשתמשים חדשים יקבלו כתף קרה, הם יעשו את מה שהכי קל.....יחזרו לברירת המחדל - Windows . ובשורה התחתונה, זה לא מה שאנחנו רוצים. אז תחשבו טוב לפני שנכנסים במשתמש חדש שעדיין בהלם ובשבילו למצוא את ה - C זה עולם ומלואו!!!
Whatsup הוא אתר מדהים - אל תהרסו אותו בשחצנות!!!!!

דרור.


נכון, בהחלט לא צריך להרוס אותו בשחצנות ונגעת בדיוק בנקודה בה אני מדבר,
לא כולם מודעים לכוח של גוגל
וגם לכוח ולמידע שיש פה בפורומים.
זאת הסיבה שצריך לתת קישור למדריכון קצר שמסביר קצת ומיידע את הקורא לכוח של גוגל וכו..
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 13:50
נושא ההודעה:

לדעתי זה תוצאה ישירה לזה שמנהלי האתר החליטו שהאתר מכונס בתוך עצמו ולא משתף פעולה עם "האוייב" (או "האוייבים"), משמע כל אתר לינוקס ישראלי אחר, ולמה זה? כי הם רוצים שיהיה בהם הכל, אבל הכל! פעם היה נחמד להפנות לאתרי שמתעסקים במיוחד במדריכים או למדריך שנוגע לנקודה הספציפית, היום אם זה לא נמצא במדריך וואטסאפ ה"מלא" זה לא איכותי מספיק, או איכותי פחות, הרי יש כבר מדריך שתורגם ל"איך לשאול שאלות בצורה הנבונה והחכמה!", למה צריך לשכתב אותו אני לא מבין? בגלל שלא נעים לוואטסאפ להשתמש בחומר של אחרים? או שאולי זה לא לרמה של האתר שמנסה להביא הכל בעצמו כבר? זה לא רוח של שיתוף! זה רוח של סגירות ולדעתי האתר הזה הולך בדרך לא טובה
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
mksoftלא בפורום כעתSite Admin ת.הצטרפות: 17/03/2002 · הודעות: 10514 · מיקום: כדור הארץ
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:00
נושא ההודעה:

Anonymous :
לדעתי זה תוצאה ישירה לזה שמנהלי האתר החליטו שהאתר מכונס בתוך עצמו ולא משתף פעולה עם "האוייב" (או "האוייבים"), משמע כל אתר לינוקס ישראלי אחר, ולמה זה? כי הם רוצים שיהיה בהם הכל, אבל הכל! פעם היה נחמד להפנות לאתרי שמתעסקים במיוחד במדריכים או למדריך שנוגע לנקודה הספציפית, היום אם זה לא נמצא במדריך וואטסאפ ה"מלא" זה לא איכותי מספיק, או איכותי פחות, הרי יש כבר מדריך שתורגם ל"איך לשאול שאלות בצורה הנבונה והחכמה!", למה צריך לשכתב אותו אני לא מבין? בגלל שלא נעים לוואטסאפ להשתמש בחומר של אחרים? או שאולי זה לא לרמה של האתר שמנסה להביא הכל בעצמו כבר? זה לא רוח של שיתוף! זה רוח של סגירות ולדעתי האתר הזה הולך בדרך לא טובה


אז איך את מסביר את התשובה שניתנה כאן Question


קישורים ושינויים תוכננו ויופיעו בהתאם לזמן הפנוי הקיים כדי ליישמם.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
דוביקסSite Moderator ת.הצטרפות: 20/12/2002 · הודעות: 8369 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:08
נושא ההודעה:

unicom :
שוב, לא כל מי שמשתמש בלינוקס יכול להשקיע זמן במחקרים. מה שכן, ניתן להשקיע יותר בקליטת משתמשים באתר, ואני מתכוון להכוונה נכונה: מה האופציות הקיימות לחיפוש, הדרך לשאול שאלות וכו'. אני יודע שקיים חומר רב בנושא אבל משתמש חדש באתר לא תמיד נחשף אליו מיידית.

דרור.


אפשר לכתוב מדריכים מפה ועד הודעה חדשה. הבעיה היא שאנשים לא טורחים להשקיע דקה אחת בלקרוא אותם. באתר הישן, עד לפני מספר שבועות, היה קישור למדריך "איך לשאול שאלות". בין השאר, הוסבר שם איזה מידע לתת, איך לנסח שאלות וכו - נראה לך שמישהו קרא את זה לפני פתיחת שאלה ראשונה? יוק.

מצד ימין מופיע נושא "תמיכה ומידע" שהקישור הראשון בו הוא "פורומים" והשני "מדריך ווטסאפ". משום מה, תמיד מגיעים לקישור הראשון ואפילו לא משקיעים שניה עודפת בקריאת המדריך השני שכן מכיל לא מעט מידע (גם אם עדיין לא מספיק). אותם שני קישורים מופיעים גם בראש הדף, כשמדריך ווטסאפ אפילו מופיע לפני הפורומים. כמה טרחו להיכנס למדריך?

בראש פורום כללי (הפופולרי ביותר) יש הודעה דביקה שכותרתה "מידע חשוב - איך לשאול שאלות". מי שנכנס אליה, ראה בוודאי את תקציר כללי השימוש שבראשם "יש לבחור כותרת עניינית". האם זה מונע לחלוטין כותרות לא ענייניות ? בודאי שלא. יש שם גם קישור ל"שאלות נפוצות" כמו התחברות לאינטרנט, הגדרת עברית, אבטחת מידע, התקנת חבילות, האם החומרה תתאים ללינוקס ועוד. כמה משתמשים חדשים (או ותיקים) מכירים את זה?

באופן דומה גם כל מדריך אחר. אנשים התרגלו שלא לקרוא כלום, וזו בהחלט בעיה בחלק מההפצות. אז תפסיקו לבלבל את המוח אודות "תכתבו מדריך כזה או אחר" (וסליחה על הבוטות). אם מישהו חושב שהמידע שקיים היום לא מספיק, ו/או שהמדריכים הקיימים לא מספקים, הוא מוזמן לכתוב מדריך ו/או פרקים למדריך ווטסאפ, או בפראפרזה על קנדי "אל תשאלו מה המדינה עשתה בשבילכם - פשוט תעשו". (ותודה לאייל שמוכן להרים את הכפפה)

לגבי הנושא השני, והוא שלא לכל אחד יש זמן להתעסק עם לינוקס - אתה צודק. אבל מישהו כזה צריך לחשוב פעמיים ושלוש אם בכלל הוא רוצה להשתמש בלינוקס. אתה מופנה למאמר שתרגמתי לא מזמן (ראה בפורום קוד פתוח): "האם לינוקס מתאימה לך?". ארבעת הסעיפים האחרונים הם: "האם יש לי את הכח והעוצמה ללמוד מערכת חדשה?", "האם אני נחוש להשתמש בה בכל מחיר?", "האם אני מוכן להשקיע זמן אם משהו לא עובד כשורה?"

מי שמתקין מנדרייק, למשל, בהחלט נדרש לפחות מאמץ מחשבתי ועבודת מקלדת מאשר מי שמתקין פדורה למשל, למרות שהן הפצות דומות מאוד, ולו בגלל שבראשונה יותר דברים מתבצעים עבורך באופן אוטומטי (למשל הגדרת עברית, עיגון מחיצות, MP3). והמצב מחמיר עוד יותר אם תלך להפצות שדורשות תחכום גבוה יותר, כמו דביאן למשל. אבל אפילו במנדרייק,יש כמה דברים שבטוח לא יעבדו לך ישר מהקופסה, שלא לדבר על עצם המינוחים השונים, הסביבה השונה והמערכת השונה, ותצטרך להשקיע זמן מסויים בהסתגלות.

בסופו של דבר, אתה צודק שכל מי שמבקר באתר זכאי ליחס מנומס וסבלני. אבל מטבעם של דברים, אי אפשר להאכיל את כולם עם כפית פשוט כי אין אפשרות כזו. אנשים לא מקבלים שכר בעבור התמיכה, וגם כמות האנשים שיכולה לתמוך והזמן שפנוי להם מוגבלת. ולכן לכתוב תשובה של שלושה עמודים על כל שאלה שתתאים למשתמש הכי עצלן והכי אידיוט אי אפשר. אז הפיתרון בעולם הלינוקס הוא לכתוב מדריכים, או להפנות לחיפוש בגוגל וכו'. פה ושם כן יש דיונים מורכבים שמתפתחים בצורה יפה, אבל זה תלוי במידת שיתוף הפעולה של השואל, נכונות הקהילה לעזור וקיום היידע הרלונטי.

התהליך הזה לא אידיאלי, והוא גורם לכך שיש ברירה טבעית בין אלו שמוכנים להאבק ולהצליח לבין אלו שנכנעים מייד ו/או לא מוכנים להסתגל וללמוד ו/או לא יכולים להשקיע ו/או חסרי סבלנות. האחרונים, אולי מוטב עבורם ועבור הקהילה שיחזרו לחלונות או שיחכו ליום שמישהו אחר יתקין עבורם לינוקס. אבל לצערנו זה מה יש.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אורח · ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:09
נושא ההודעה:

אמרתי שזו הדרך שאליה האתר מתקדם, לא אמרתי שהוא עדיין סגור עם עצמו לגמרי
 
   
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
mksoftלא בפורום כעתSite Admin ת.הצטרפות: 17/03/2002 · הודעות: 10514 · מיקום: כדור הארץ
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:22
נושא ההודעה:

Anonymous :
אמרתי שזו הדרך שאליה האתר מתקדם, לא אמרתי שהוא עדיין סגור עם עצמו לגמרי

טוב לפחות שמישהו יודע לאן האתר מתקדם Confused אנו עוד עובדים כדי להחזיר פונקציונליות (כן, גם קישורים) ולתקן בעיות אחרי השדרוג, ואת/ה מחליט/ה על בסיס עבודה לא גמורה Question
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:22
נושא ההודעה:

Anonymous :
אמרתי שזו הדרך שאליה האתר מתקדם, לא אמרתי שהוא עדיין סגור עם עצמו לגמרי

הערה: מנהלי האתר לא שונאים שיתוף עם אתרים אחרים והם לא מתנגדים לזה, שים לב למעלה בצד שמאל של האתר, האם שם אלו קישורים לאתרים אחרים?
דבר נוסף, הסיבה שאין את ההסבר לכתיבה שאלות נכונות בכתיבת הודעה זה בגלל שהחליפו מערכת ושכחו נדמה לי לשים אותו.
וכמו שmksoft אמר, הם צריכים לסיים את האתר, הגלרית תמונות גם עדיין לא חזרה..

ודוביקס אני מסכים איתך, אנשים לא דואגים לקרוא, אבל כמו שאתה אמרת, "מי מהותיקים מכיר אותו?" אני לדוגמה לא ידעתי שיש דבר כזה... אני לא גולש בפורומים עצמם, אני נכנס לעמוד הראשי שם יש את הכל, חדשות, ואת ה20 הודעות אחרונות של הפורומים, ובגלל שאני נכנס לעיתים קרובות אז אין לי בעיה להתסכל על ההודעות שאני זוכר שקראתי ואני בודק לפי מספר התגובות וכמובן מי המגיב האחרון.

הדברים האלו צריכים קישורים מהעמוד הראשי של האתר או מתוך מסך כתיבת ההודעות שכן אנשים פשוט לא מגיעים לפורומין עצלמם אלא רק בעמוד הראשי, זאת לפחות אני יודע מנסיוני ואני משער שאני לא היחידי..
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
mksoftלא בפורום כעתSite Admin ת.הצטרפות: 17/03/2002 · הודעות: 10514 · מיקום: כדור הארץ
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:27
נושא ההודעה:

אייל, זה ייושם, תנו לנו זמן לתכנן שזה לא יהיה פולשני מדי וליישם, סבלנות
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית שלח דוא\ ביקור באתר המפרסם  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
אייל ת.הצטרפות: 24/04/2003 · הודעות: 3203 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:34
נושא ההודעה:

mksoft :
אייל, זה ייושם, תנו לנו זמן לתכנן שזה לא יהיה פולשני מדי וליישם, סבלנות

OK Smile

אני חושב שניתן לנעול את הדיון?
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית MSN Messenger  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
דוביקסSite Moderator ת.הצטרפות: 20/12/2002 · הודעות: 8369 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:39
נושא ההודעה:

Anonymous :
לדעתי זה תוצאה ישירה לזה שמנהלי האתר החליטו שהאתר מכונס בתוך עצמו ולא משתף פעולה עם "האוייב" (או "האוייבים"), משמע כל אתר לינוקס ישראלי אחר, ולמה זה? כי הם רוצים שיהיה בהם הכל, אבל הכל! פעם היה נחמד להפנות לאתרי שמתעסקים במיוחד במדריכים או למדריך שנוגע לנקודה הספציפית, היום אם זה לא נמצא במדריך וואטסאפ ה"מלא" זה לא איכותי מספיק, או איכותי פחות, הרי יש כבר מדריך שתורגם ל"איך לשאול שאלות בצורה הנבונה והחכמה!", למה צריך לשכתב אותו אני לא מבין? בגלל שלא נעים לוואטסאפ להשתמש בחומר של אחרים? או שאולי זה לא לרמה של האתר שמנסה להביא הכל בעצמו כבר? זה לא רוח של שיתוף! זה רוח של סגירות ולדעתי האתר הזה הולך בדרך לא טובה


סליחה על הבוטות, אבל אתה מדבר שטויות. מדריך ווטסאפ לא מכיל רק חומר מקורי אלא גם קישורים רבים לאתרים אחרים.

למשל:

למעלה בצד שמאל - רואה קישור לאיגלו ולפינגוין?

מי ששואל על אפשרויות תמיכה, מקבל מגוון קישורים למשל לפינגווין, תפוז וכו'.
http://whatsup.co.il/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=62

מי ששואל על משחקים מקבל קישור ללינוקס פאן:
http://whatsup.co.il/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=32

אף אחד לא מושלם ואם חסרים קישורים (וחסרים) או שהם לא מדוייקים (וכנראה יש) - אז תדווח בצינורות המקובלים ונשתדל להוסיף במסגרת מגבלות הזמן והאפשרות הטכנית ובמידה והקישור אכן מכיל מידע רלונטי.

לגבי המדריך לאיך לשאול שאלות - הוא התפספס והקישור (שכן מופיע) בנהלי האתר המופיעים במדריך ווטסאפ לא עובד. מישהו טרח להודיע לנו על זה כדי שהקישור יתוקן?

ומי בכלל "שיכתב" את המדריך, במטוטא ממך? מה הקשר בין מדריך שמדבר על איך לשאול שאלות לבין מדריך שמגדיר את נהלי השימוש באתר?

אני לא יודע אם אתה באמת מאמין למה שאתה כותב או שהדברים נעשית מתוך שנאה/כעס/עצבים/תסכול או השד יודע מה, אבל אולי כדאי שתעשה שיעורי בית לפני שאתה כותב שטויות.
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
דוביקסSite Moderator ת.הצטרפות: 20/12/2002 · הודעות: 8369 ·
 

הודעה פורסם: 06/01/2004 - 14:41
נושא ההודעה:

אייל :

OK Smile

אני חושב שניתן לנעול את הדיון?


אכן, אכן הדיון כאן מתחיל לגלוש לבילבולי מוח, ובתור פותח הדיון אני חושב שיש לך את הזכות לבקש זאת Wink
 
 צפיה בפרופיל המשתמש שלח הודעה פרטית  
תגובה  עם ציטוט חזרה למעלה
חזרה לתוכן הדיון
הצגת הודעות מלפני:     
מעבר אל:  
כל הזמנים הם GMT + 2 שעות
נושא זה נעול . לא ניתן לערוך הודעות או להגיב
צפיה בנושא הבא Printable version התחבר כדי לבדוק הודעות פרטיות צפיה בנושא הקודם
PNphpBB2 © 2003-2004 

תוכן הדיון

  1. אייל
  2. Koala
  3. משה
  4. אייל
  5. משה
  6. אייל
  7. Nirro
  8. corwin
  9. yehuda
  10. אורח
  11. bizna
  12. דוביקס
  13. דוביקס
  14. WolfSign
  15. redbaron
  16. yehuda
  17. דוביקס
  18. redbaron
  19. אייל
  20. WolfSign
  21. דוביקס
  22. אורח [אני והצל]
  23. אורח
  24. אורח [אני והצל]
  25. wliad
  26. WolfSign
  27. דוביקס
  28. WolfSign
  29. yehuda
  30. unicom
  31. דוביקס
  32. unicom
  33. אורח
  34. אייל
  35. אייל
  36. אורח
  37. mksoft
  38. דוביקס
  39. אורח
  40. mksoft
  41. אייל
  42. mksoft
  43. אייל
  44. דוביקס
  45. דוביקס