פורסם: 23/02/2004 - 18:45
נושא ההודעה: מדריך וואטסאפ לא בולט מספיק!!!
|
כל הזמן יש דיונים שממש לא היו צריכים לצוץ אם אנשים היו קוראים את מדריך וואטסאפ.
הסיבה היחידה שזה קורה היא שמדריך וואטסאפ לא בולט מספיק!
אז בבקשה, בבקשה, בבקשה:
שימו את מדריך וואטסאפ במקום בולט!!! בבקשה!!!
תודה,
משה
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 23/02/2004 - 19:00
נושא ההודעה:
|
כן, אתה צודק.
אני גיליתי אותו רק לפני כמה ימים בטעות כשמישהו הביא לשם לינק (ואני נמצא פה כל יום כמעט)
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 24/02/2004 - 12:52
נושא ההודעה:
|
נו! או שתיגבו ותגידו למה לא, או שתבליטו אותו כבר!
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 24/02/2004 - 12:55
נושא ההודעה:
|
סבלנות לא תזיק לך. אנחנו אנשים עובדים, מעורבים בפרוייקטי קוד פתוח נוספים וגם יש לנו חיים מדי פעם, לקחנו לתשומת ליבנו וייושם על בסיס זמן פנוי.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 24/02/2004 - 13:08
נושא ההודעה:
|
סליחה. פשוט אף אחד לא הגיב וחשבתי שלא שלמתם לב אז הקפצתי.
אני שמח לדעת שזה יטופל, תודה.
וסליחה על חוסר הסבלנות.
משה
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 24/02/2004 - 13:27
נושא ההודעה:
|
נוווו? לובה נווווו?
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 16:58
נושא ההודעה:
|
סליחה על החוצפה, אבל... זהו?
אז שמתם את זה בצבע צהוב? אתם באמת חושבים שזה מה שיגרום לאנשים לשים לב לזה?
אני רואה שלא ציניתי את זה פה, אבל בדיון אחר כתבתי שצריך לשים את זה במקום בולט לפחות כמו "בודקים את העובדות".
משהו ענקי שבו יהיה הפנייה בולטת מאוד למדרייך וואטסאפ, וזה יכול בהחלט לעזור מאוד לניובים, ולמנוע שאילת שאלות שלא היו צריכים להשאל.
אז בבקשה, אני מבקש: תבליטו את מדריך וואטסאפ!
סליחה ובבקשה,
משה
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 18:05
נושא ההודעה:
|
זה היה בולט יותר, ראה כאן:
http://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=10299
בנוסף, אם אתה חושב שזה מה שיפחית את מספר השאלות המיותרות כאן, לא הייתי בונה על כך. בגדול המשתמשים עצלנים, ולא מוכנים לקרוא או לחפש. באופן אישי הפניתי משתמשת כאן למדריך לגבי שאלה שהיא שאלה, והיא עדיין שואלת שואלת שכתובות שם
לא רוצה לפגוע במשתמשים חדשים (וחלקם הגדול דווקא בסדר), אך ההתנהגות של השאר גובלת בחוצפה. הם מתנהגים כאילו חיפוש זו מילה גסה
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 18:23
נושא ההודעה:
|
נכון, שימו אותו ברקע שחור עם טקסט אדום בגודל 72 מהבהב...
(לא, אני לא רציני, אם באמת הבנת אחרת...)
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 18:30
נושא ההודעה:
|
mksoft : | זה היה בולט יותר, ראה כאן:
http://whatsup.org.il/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=10299
בנוסף, אם אתה חושב שזה מה שיפחית את מספר השאלות המיותרות כאן, לא הייתי בונה על כך. בגדול המשתמשים עצלנים, ולא מוכנים לקרוא או לחפש. באופן אישי הפניתי משתמשת כאן למדריך לגבי שאלה שהיא שאלה, והיא עדיין שואלת שואלת שכתובות שם
לא רוצה לפגוע במשתמשים חדשים (וחלקם הגדול דווקא בסדר), אך ההתנהגות של השאר גובלת בחוצפה. הם מתנהגים כאילו חיפוש זו מילה גסה |
מממ.....לא מדיוק.
גם אני "גיליתי" את המדריך רק לפני כמה ימים (כששינו אותו לצהוב )
וכשראיתי אשכולות עם שאלות כאלה והפנתם את האורחים למדריך, לא ידעתי מאיפה הוא בא... :\
חוצמזה, לפעמים זו לא (רק) עצלנות. לפעמים אנשים פשוט מעדיפים מענה אנושי (ויותר אישי) לדברים כאלו.
במיוחד כשמדובר בדברים קריטיים כמו בחירת הפצה והיכרות עם המערכת.
מממ.. אולי לפתוח פורום תיעוד בשביל ביקורות "אנושיות" על הפצות וכדומה, יוכל לעזור.
בנוגע למדריך, לדעתי עדיף שיהיה ממש ליד הלוגו של האתר בגדול (למעלה, במקביל לאיפה שכתוב "בשיתוף עם...")
גם יכול להיות מועיל אם בצד ימין יהיה מעין מיני-FAQ (יש מספיק מקום מתחת למדריכי הפינגווין). על זה כבר אי אפשר להגיד שזה לא בולט מספיק.
לתשומת לבכם,
בריאן.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 18:49
נושא ההודעה:
|
תודה. מסתבר שחוץ ממני אנשים אחרים כן שמו לב להבלטה, אז זה טוב.
(למרות שעדיין הייתי מבקש שזה יובלט יותר, אבל אני כבר לא אתלונן על זה)
וגם אתה צודק שההפנייה למדריך וואטסאפ לא תמיד עוזרת, ולדעתי זה בגלל שהוא לא כל-כך מלא... אני לא יודע למה, אבל לפחות כשאני רואה סעיף שהוא (וככה זה שם!):
והכל ריק(!) לי לפחות זה גורם לתחושה של חוסר אסתתיות, מקצועיות, ואולי אפילו קצת לזילזול.
המטרה של מדרייך וואטסאפ היא לאגד את המידע שנצבר בפורומים, לא?
אז למה יש המון ערכים, ריקים/לא מספקים? אם צריך עזרה, תכתבו איך לעזור (ולא בצורה של תפתחו דיון עם שאלה ותשובה ונכניס אותו, כי אם החומר נמצא בדיון אחר, למה לפתוח לזה דיון חדש?)
ואולי גם תבנו איזה מערכת wiki שנוכל דרכה להוסיף תשובות למדריך?
או אולי איזה לחצן של "המלץ למדריך וואטסאפ" שיפנה את המנהלים לדיון ההוא?
אני יודע שחלק ממהצעות לא לא פרקטיות/שוות את המאמץ/הגיוניות, אבל אני מציע, כי אני רוצה לעזור לשפר את המצב. אם זה יותר מדי עבודה, לא צריך, רק תגידו איך נוכל לעזור בדרך אחרת.
ברצון לעזור,
משה
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 29/02/2004 - 23:50
נושא ההודעה:
|
אני איתך בנושא פתיחת wiki בוואטסאפ, ביקשתי את זה כבר הרבה פעמים אז כבר נמאס לי לבקש.
בנוסף, כדאי גם להוסיף כמה מילות הסבר לגבי מה יש במדריך ולמי הוא מיועד, ולהוסיף את זה בדף הראשי, כי "מדריך וואטסאפ" זה שם די סתום למשתמש מתחיל.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 01/03/2004 - 10:10
נושא ההודעה:
|
חברים יקרים....
מדי פעם יש צורך להזכירכם שאתר זה פועל בהתנדבות ובמימון פרטי של בעליו אשר נאלצים מדי פעם גם "לעבוד" למחייתם מעבר למימון האתר והכרוך בו.
האתר נבנה כל הזמן ומשתפר במטרה לספק לקהילה מקום להתכנס בו ולהחליף ידע.
עומדים לפנינו מספר משימות נוספות אשר לא תמיד הציבור הרחב רואה מול עינייו ( מעורבות בפרוייקטים נוספים, שיפורים ושידרוגים נוספים ועוד... ).
הערה לגבי הבלטת המדריך התקבלה והיא תייושם באופן בולט יותר בהמשך הדרך וכרגע מדובר בפתרון זמני אשר מקל מעט את המצב.
לשימחתי ( למרות שלעיתים הדבר יוצר עומס ) מגיעים אנשים חדשים אשר לא יודעים היכן מאוחסן המידע הרלוונטי עבור שאלותיהם ולכן הם מעלים אותם בפורומים. נכון שאם כולם היו קוראים את כל המריכים שבעולם אז לאף אחד לא היו שאלות אבל באותה מידה לא היתה קהילה...
תמיד יהיה יותר מהיר ופשוט לשאול מישהו שמבין אשר ינחה אותך בדרך הבטוחה וקצרה להשגת המטרה ולכן נא איזרו רוח והפנו את השואלים למקום הנכון שבו תיפתר הבעיה.
לגבי ההצעה לאפשר wiki..
הדבר כרגע במתכונת הנוכחית של האתר לא מתאפשר מטעמים שלא אפרט כאן. המדריך הקיים ימשיך ויגדל עם הזמן ויהפך מקיף ויעיל יותר וגם בעבורו אנו מחפשים פתרונות יעילים יותר לניהול המידע שבו.
אנא העזרו בסבלנות ופנו אלינו בבקשות ולא בדרישות כיוון שגם כך הדבר לא פשוט...
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 16/04/2004 - 04:21
נושא ההודעה:
|
הגורם המגביל: מחסור בכוח אדם
פתרון: התנדבות (לקח לאוגר שלי כמה שנים להגיע למסקנה הזאת)
דבר מסויים שגורם לי לתהות, אם יתנדבו המונים, האם האחראיים יצליחו לעמוד בעומס?
מילא, סביר להניח שלא נתקל בעומס כזה בחיינו... :-\
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 16/04/2004 - 04:47
נושא ההודעה:
|
מצטער על התגובה המאוחרת,
ראיתי כי הנושא כבר הוקפץ היום לכן הרשתי לעצמי להגיב,
בנוגע לטענה כי ישנם משתמשים חדשים עצלנים ולכן לא קוראים את המדריך,
אני לא יכול לדבר בשמם אך גם אני לא ממש וותיק וכאשר יש לי שאלות מסויימות שלמרות שמופיעות במדריך מעדיף לשאול,
מקבלים תשובה מפורטת יותר והסבר לחלקים לא מובנים.
הפתרון הוא לשלוח כל משתמש ששואל שאלה לתשובה המדוייקת,
לדוגמא, משתמש שואל "מהוא קרנל?"
פשוט מאוד עונים לו:
ציטוט: | את התשובה לשאלה תוכל למצוא במדריך WhatsUp, לינק ישיר לתשובה:
קוד: | http://whatsup.org.il/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index&myfaq=yes&id_cat=23#14 |
להבא עיין במדריך. |
לדעתי המיקום של המדריך בעיצוב החדש יותר נוח אך יש להבליט אותו יותר,
אולי להגדיל את הבלוק בו הוא נמצא?
מקווה שעזרתי,
המשך גלישה מהנה ולילה טוב.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
פורסם: 16/04/2004 - 10:24
נושא ההודעה:
|
המדריך נחמד אך לא שלם ולכן אני חושב שזו הסיבה שחלק כן פנו דבר ראשון למדריך וכשלא מצאו תשובה פתחו ת'רד.
|
|
חזרה לתוכן הדיון |
|