DanRR : |
תודה רבה! עזרתם לי למצוא נקודת התחלה.
1. אם הבנתי נכון, אני יכול להכניס רב קווי ישירות מהאינטרנט למחשב, אם אני משתמש בספק SIP, או PRI, באמצעות כרטיס מתאים. יש אפשרויות אחרות שמתאימות למספר קוים?
|
זה לא "רב קווי", אלא מספר ערוצי תקשרת במקביל.
PRI הוא מערכת קווית מאוד יקרה, ואמינה, אך בגלל שהיא יקרה, כבר לא משתלמת.
כל ציר PRI מכיל בישראל 30 ערוצי תקשורת. במידה ואתה צריך 120 קווים בו זמנית, זה אומר שאתה צריך מספר צירים במקביל.
החברה של צפריר מספקת מערכת מאוד איכותית בנושא, ואני ממליץ עליה בחום.
יש לך ספקי SIP שמספקים לך SIP Trunk, שהוא על רשת האינטרנט, והוא גמיש יותר.
הבעיה היא שכל הבעיות של רשת האינטרנט ותקשורת TCP/IP מתקיימות שם, והבעיה העיקרית היא שהרבה לא מבינים בכלל איך UDP עובד, או איך SIP עובד, ואז ניהול רשת הופך לסיוט.
ציטוט: |
2. ציטוט: | לגבי SMS, אין קשר למרכזיה, אלא אפשרות לקלוט את זה ב API. במידה ותרצה אפשר להמליץ לך על מספק ספקים בנושא. |
יש שרות SMS דרך האינטרנט? איזה פרוטוקול? איזה API? אשמח להמלצה על ספק.
|
יש לך מספר חברות בנושא כולל מערכת שאני בונה כרגע לחברה מאוד מוכרת וגדולה בישראל.
אעדיף דווקא לא לעשות כאן פרסומת בנושא, אפשר בפרטי.
יש מספק צורות של API, למשל HTTP REST עם XML שמרבית הספקיות מאפשרות.
ויש עוד צורות, למשל mail to sms ו sms to mail ומחוץ לישראל כרגע יש גם ספקיות שמאפשרות לך לקבל פרוטוקול בשם SMPP שהוא API הבנוי עבור שליחה וקבלה של SMS.
יש ספריות מאוד נחמדות בפיתון בשבילו (בין היתר).
ציטוט: |
3.ציטוט: | יש לך מספר חברות בארץ שמספקות כלים ל Call Center כולל בעברית, שעובדות כבר, ו"התגלחו" מספיק על לקוחות, ומומלץ ללכת עליהם במקום לבנות משהו מאפס. |
אפשר לתת לינק לדוגמא? העניין הוא שאני צריך תכונות די בסיסיות של Call Center, אבל צריך שילוב עם אפליקציה חיצונית ואני לא יודע איך זה יתבצע עם פתרון מדף.
|
יש לי שותף עסקי שזה חלק גדול ממה שהוא מספק, אבל אני לא רוצה לעשות כאן פרסומת בנושא, אשמח לתת לך פרטים בפרטי.
ציטוט: |
4. ראיתי כמה ספריות Python לאסטריסק. איזו ספריה כדאי לבחור? (או אולי ספריית ++C ?) |
[quote/]
אסטריסק מורכב מ2 חלקים עיקריים:
1. Dialplan - שזה בעצם הגדרה איך השיחה תתבצע.
2. Manager - היא בעצם מאפשרת לשלוט על המרכזיה בצורות אחרות, וכיום יש גם תמיכה למשהו שנקרא AGI על גבי Manager.
הAGI מאפשר לצאת מה Dialplan לקוד חיצוני, והוא לא תלוי שפה, אלא דיבור בפרוטוקול מסוים, שמאוד קל לממש במידה ואין ספריה מוכנה בשפת התכנות שלך.