אני משחק עם cpp של rtAudio ואני רואה שהפונקציה לציור גל מסור היא
lastValues[j] += 0.005 * (j+1+(j*0.1));
שרטטתי אותה ב
https://www.desmos.com/calculator
והיא באמת מצטיירת נכון
אבל אני לא מבין למה הקבועים האילה (ולמה צריך שניים מהם, (גם השיפוע שנקבע ע״י 0.005 וגם החלק של המכפלה של j ב 0.01 (שמרגיש כמו fine tuning של השיפוע)
כמו כן אני לא מבין איך זה מתחבר ל function notation כפי שמופיע ב-
הייתי בטוח שזה גל עם מחזוריות של נגיד 440 הרץ, או שיש היגיון מאחרי המספרים הספציפים,
אבל הם פשוט חרטטו פונקציה של גל מסור, שבמקרה שלנו מתאפסת כל 200 פריימים,
לא חושב שהם נתנו דעתם לתדר מסויים.
ה- 0.1 זה לתת צבע לצליל בערוץ השני כי זה סטריו.
הייתי בטוח שזה גל עם מחזוריות של נגיד 440 הרץ, או שיש היגיון מאחרי המספרים הספציפים,
אבל הם פשוט חרטטו פונקציה של גל מסור, שבמקרה שלנו מתאפסת כל 200 פריימים,
לא חושב שהם נתנו דעתם לתדר מסויים.
ה- 0.1 זה לתת צבע לצליל בערוץ השני כי זה סטריו.