Anonymous : |
Anonymous : | Anonymous : |
הייתי ב019-טלזר 3-4 חודשים עד לא מזמן (מסוף דצמבר).
|
|
האם בחרת אותם מלכתחילה בגלל המחיר? האם הסכמת לסבול עוד בעיקר בגלל המחיר, או בעיקר מסיבות אחרות? אולי נראה לך שעזבת אותם בהקדם האפשרי, ושינוי ספק עדין לא כמו לזרוק את החלב המקולקל עם תאריך תפוגה לעוד שבועיים, שנקנה רק אתמול.
האם אלו שאלות קבילות? באנגלית האמריקאת שאני מכיר, זה כמו לשאול מישהו האם הוא cheap. אז למה אפילו להציע שעברת אליהם כי, כנראה, שהם זולים? |
\
כן, בחרתי בהם בראש ובראשונה בגלל המחיר.
"האם הסכמת לסבול עוד בעיקר בגלל המחיר, או בעיקר מסיבות אחרות?"
לא, כי אקספון נותנים ב6 שקלים יותר (85 ש"ח לחודש במקום ב79 לחודש בטלזר).
אז עוד 6 שקלים לא עשו את ההבדל.
לקח לי כניראה זמן להתבשל עם עצמי.
הבעיות עם יוטיוב לא היו כל הזמן, אבל בהחלט זה היה מורגש והתחילה הצטברות שהפכה מבחינתי לבלתי נסבלת.
אז כניראה שהיו צריכים לעבור מספר חודשים עד שאבין שזה לא זה.
ראוי לציין שדיברתי איתם ואמרתי להם שיש בעיה עם יוטיוב אצלי.
הנציג ניסה לעשות משהו מהצד שלו, שלא שיפר אצלי כלום.
את הקטע עם החלב לא הבנתי.
אם הוא מקולקל, מה אכפת לי מתאריך התפוגה?
מה שהייתי עושה זה פונה לטרה או תנובה והם כבר כניראה היו מפצים אותי (אני מניח).
"האם אלו שאלות קבילות?"
שאלות כאלו שואלים לפני ששולחים את השאלה ולא לאחר מכן.
"זה כמו לשאול מישהו האם הוא cheap"
אני בהחלט משתדל לא לשלם על משהו יותר כסף מכפי ערכו, כפי שאני מחשיב את ערכו ובהשוואה למה שאני מכיר מחברות אחרות שנותנות שירות דומה.