טוב לא כל כך מהר. קודם כל, כדאי שהמוצר שאתם מוכרים יהיה מונופול בתחומו. כמה שפחות תחרות יותר טוב, גם אם זה אומר לקצץ את הכנפיים למתחרים בדרך. חוץ מזה, אתם צריכים לקוחות שמוכנים לשלם לכם שולי רווח אסטרונומיים.
למה פתאום החלטתי לתת לכם טיפים בניהול חברה מונופוליסטית?
את זה תפנטזו בעצמכם.
ועכשיו לבידור העיקרי של הערב:
MSN הניבה הכנסות בסדר גודל של 12.2% מהעלויות.
חטיבת השרתים הניבה הכנסות בסד"ג של 24.7% מהעלויות.
חטיבת היישומים המשרדיים הניבה הכנסות בסד"ג של 228.6% מהעלויות.
חטיבת מערכת ההפעלה (חלונות, אם עדיין לא זיהיתם) הניבה הכנסות בסד"ג של 415.4% מהעלויות.
במילים פשוטות, על כל 100$ שמיקרוסופט משקיעה בחלונות, היא מרוויחה 415$.
אז מה הפלא שמיקרוסופט הכריזה מלחמת חורמה על לינוקס?
http://www.theinquirer.net/?article=12694
אגב, אם למישהו מתחשק לדעת בכל רגע כמה מיליארדים שוות מניות מיקרוסופט של ביל גייטס, מומלץ לבקר באתר הבא:
http://www.quuxuum.org/~evan/bgnw.html