|
מיקרוסופט חייבת לפתח כלים פשוטים להתקנה של תיקונים במטרה למנוע חשיפה של מערכות ההפעלה שלה לסיכוני אבטחת מידע. הלקוחות צריכים לעזור למיקרוסופט במקום לסתפק בהתלונן על בעיות אבטחת המידע הרודפות את מערכות ההפעלה והיישומים שלה, כך מאמינה לאורה קוטזל (Laura Koetzle) מחברת המחקר והייעוץ Forester Research .
סקר של פרוסטר מגלה כי 75% ממוחי אבטחת המידע בארגונים גדולים שהשתתפו בסקר אינם מאמינים כי המוצרים של מיקרוסופט אמינים בכל הקשור לאבטחת מידע. 77% מהם מאמינים כי אבטחת מידע היא הנושא הבעייתי ביותר בשימוש במערכת ההפעלה חלונות, אך למרות זאת 89% מהם ימשיכו להשתמש בה גם ביישומים רגישים. הסקר נערך בקרב 35 מומחי אבטחת מידע בארגונים בעלי מחזור מכירות של מעל למילארד דולאר ארה"ב.
מומחים של פורסטר מסבירים כי מעט מדי נעשה בחברות במטרה להבטיח את מערכות ההפעלה שלהם. 40% לא מתכננים לבצע שיפורים בעצמם ורק 59% מאלו שנפגעו שינו את שיטת העבודה שלהם. למרות שבהרבה מקרים פתרונות לבעיות שונות זמינים כבר מראש, מעט מדי לקוחות טורחים לעדכן את המערכות שלהם. עיקר החשש הוא של מנהלי מערכות לעמוד בקצב העדכונים של מיקרוסופט ואפשרות ההשבתה של הייצור כתוצאה מאיכות התיקונים.
מקור: Yahoo! News, Most IT Experts Do Not Trust Microsoft-Report
| |
|
סקר של פורסטר קובע כי 75% ממומחי אבטחת המידע בארגונים לא סומכים על מיקורוסופט | כניסה / יצירת מנוי חדש | 1 תגובה |
| ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן |
|
|