|
עוד מצגת מכנס GU4DEC האחרון, הפעם סיעור מוחות בנוגע לשיפור חווית המשתמש
של שולחן העבודה GNOME. בסיוע ההדלפות מפרוייקט Longhorn של מיקרוסופט, גרסאות אחרונות של KDE עם Slicker ו-Karamba וכמובן דוגמאות מ-Mac OS/X המפתחים יצטרכו להתרענן במטרה לעמוד בתחרות העזה על תשומת הלב של המשתמשים הן באסתטיקה והן בשימושיות.
למרות שהמצגת לא כוללת למרבה הצער את התשובות של הפאנליסטים עדיין אפשר ללמוד לאן נושבות הרוחות.
בין השאלות: האם יש הגיון בגישה לניהול התצורה של מנהל ההתחברות (GDM)?
האם המשתמשים באמת צריכים יישומון "טיפים" או האם כדאי בכלל להרחיב ולספק
יישום היכרות (Tour)?
אייקונים בפאנל כמו ב-KDE עם הנפשה או היכולות של Karamba? האם כדאי לשלב
את מנהל הסימניות בפאנל ולאפשר כניסה מהירה לאתרים? האם כדאי לאמץ את
יכולות החיפוש, למשל כמו ב- Longhorn באמצעות שאילתות מול מאגר מאפיינים
של קבצים במערכת.
ספריות מיוחדות: My Movies, My Music, My Documents וכדומה. אינטגרציה של תוכנות P2P ומסריים מיידים כמו ב-IM. שיפור Screen Shooter
וכמובן המבוכה הנצחית: תיבת השיחה לבחירת קבצים ששכתוב שלה צפוי כנראה להופיע ב2.4-.
מקור: מצגת מכנס GU4DEC 2003, KDE, Mac OS X, Windows: What can we learn (copy, impove) from them? | |
|
KDE, Mac OS/X וחלונות: מה אפשר ללמוד (או להעתיק) מהם? | כניסה / יצירת מנוי חדש | 0 תגובות |
| ההערות הינן מטעם כותביהן. אין צוות האתר לוקח אחריות על תוכנן |
|
|