מיקרוסופט ישראל תשקיע 150 אלף דולר בקמפיין שיווקי חדש המציג תוצאות של מחקרים וסקרים מוזמנים אשר אמורים לשכנע מקבלי החלטות באירגונים בארץ להשאר עם חלונות לאור הפופולריות הגדלה של לינוקס והקוד הפתוח. הקמפיין המקומי הוא המשך של קמפיין עולמי אשר מיקרוסופט השיקה לאחרונה תחת השם "Get The Facts".
"מיקרוסופט רוצה שיהיה ברור שחלונות עדיפה על לינוקס ולכן היא משלמת למכוני מחקר כדי שיגידו את זה."
הקמפיין נסקר לאחרונה על ידי *יובל דרור בקפטן אינטרנט הישראלי והוא הבליט את הבעיתיות לכאורה של קמפיין המתבסס על מחקרים מוזמנים. על פי דרור, מיקרוסופט נאבקת בכל הכלים העומדים לרשותה בקוד הפתוח, מהפכה המאיימת ישירות על המודל העסקי שלה.